Gå til innhold

Badestue etter Trening?

TXfosh0

Anbefalte innlegg

Har nå trent ei god stund, og lurer på om det er noe smart å ta noen minutter i badestuen etter trening? En venn av meg insisterte på at vi burde gjøre det, men lurer på om det kan gjøre at muskelmassen min ikke vokser like mye som den hadde visst eg ikke hadde gått i badestue eller basstue (er ikke sikker på hva det heter :p)

Håper på et godt svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå trent ei god stund, og lurer på om det er noe smart å ta noen minutter i badestuen etter trening? En venn av meg insisterte på at vi burde gjøre det, men lurer på om det kan gjøre at muskelmassen min ikke vokser like mye som den hadde visst eg ikke hadde gått i badestue eller basstue (er ikke sikker på hva det heter :p)

Håper på et godt svar :)

Du mister mer veske enn hvis du ikke skulle gått inn i badstuen. Det er vel hovedforksjellen. + at du mest sansynlig utsetter måltidet du skulle hatt etter trening.

-heter BADSTUE btw.

Lenke til kommentar
Ikke glem at badstue er urDIGG! så om jeg utsetter et måltd mister jeg ikke nattesøvn av den grunn :)

Nei, det er sant. Nå var det ikke meningen å legge det frem på en måte at badstue var udigg, eller ufint heller da.

Du bruker tid, og væske på en kjapp en og, men du gjør det for det.

Lenke til kommentar
godt beskrevet. For min del er badstuen belønningen for å trene ass!

Men har "proffene" kommet frem til en konklusjon seg i mellom? Skulle likt å se om det hadde en positiv effekt eller ikke..

Det kommer an på hvor "proffene" ligger hen da. Om de er på deff eller bulk, eller om de er boxere som skal ned 3 kg til kampen om kort tid. osvosv. For en hobbybruker av gym har jeg bare hørt positive ting om badstu. Får jo opp moralen i tillegg. And thats a good thing, right? Ingenting er som å glede seg til en knallfin halvtime i ovnen mens man trener. Får du svor på magen da vettu.

Lenke til kommentar

What health benefits come from using a steam room?

After a workout, a session in the steam room will help to keep the body relaxed and flexible, so that it will not lock up as a result of hard exercise. The steam room will also help the body eliminate toxins, forcing them out through the resulting sweat. The skin will be cleaner, softer, and healthier

Hobbybrukere som bekymrer seg for muskelveksten når de tar en halvtimes badstu høres ut som de lager bekymringer ut av løse luften, bokstavelig talt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...