NothinDoin™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Heisann! Har en intens smerte i øret, tror det er øreverk, men får det ikke vekk... Har prøvd en den piller... Har også prøvd en varm klut på øret... Ingen av dem funket..... Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Et råd mot øreverk er å dryppe noen dråper matolje på en bomullsdott og putte den inn i det øret som gjør vondt. Det er også en fordel å varme oljen opp til kroppstemperatur før den puttes i øret. Dette kan lindre øreverk både for liten og stor. Prøv å dryppe kamillete (nedkjølt til kroppstemperatur!) i det verkende øret så fort symptomene kommer. Det har hjulpet meg mange ganger. Nå har jeg ikke hatt øreverk på mange år! Kamille virker godt mot betennelse. Ingefær ved øreverk Hvis du har øreverk kan du ta en bit frisk ingefær å legge mot. Skvis den litt, så lindrer saften smertene. En del kjerringråd hvertfall.har ikke hatt øreverk så vet ikke om det funker, dette er bare copy-paste. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Takker! Skal prøve det kamillete tingen Edit: Hadde ingen kamillete... Stappa i meg en sovetabelett, så skal se om jeg klarer å sovne nå... Endret 14. oktober 2008 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 En god natts søvn gjorde susen Lenke til kommentar
Brolested Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Da jeg var liten, så fikk jeg en hvitløksbåt stappet in i øret mitt. Fungerte ganske bra. eneste minus er lukten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå