Gå til innhold

BK: A womans Tie

CPkake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikkje helt om det er gutt eller jente? Går ut fra det er jente pga tittelen?

Perspektiv osv er fint. Men ett problem her er at poseringen blir særdelles lite dynamisk, og det ser ut som hun bare har fåt beskjed om å stå der å se opp.

Spre bena litt, og spre ALTID vekten imot en av bena, blir veldig rett opp og ned om du ikke legger vekta på en av bena. Her feks ville jeg ha hatt henne til å legge vekta på høyre foten. Kanskje hånda imot hofta, eller litt mere utover ihvertfall, på ene siden.

Lenke til kommentar

Brukte 50mm macro linse, og til etterbehandling:

Først tok jeg bildet i RAW-format, ordnet varme og litt lys der. Så tok jeg to tomme lag, fylte de med hver sin farge (dette tilfellet en farge fra løvet og en fra huden) og setter på det blend modet som fungerer best. Også har jeg økt litt kontraster og jobbet i kurver.

------------------------

Kontruktiv kritikk, takk : )

Det er ei jente, fått høre det spørsmålet før òg, men ser da ikke så mye ut som gutt? Kanskje akkurat på det bildet, uansett...

Spredd bina mer, det høyre mer til høyre? Kanskje også det venstre litt mer til venstre og ned mot nedre venstre hjørne? Men det er faktisk greia å, jeg sa at a skulle stå der og se opp. Problemet mitt var å komme langt nok opp med 50mm-eren, siden alt jeg sto på vår en låvetrapp. Men takk, skal tenke på det til neste gang. Problemet mitt stort sett er at jeg ikke har noe særlig erfaring med å ta bilder av personer og prøver hele tiden å forbedre meg på det, ved å få dem til å smile naturlig, vite hvordan dem skal stå osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...