Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er alene. snakker ikke med noen ):

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anonym_*

Jeg er en 16 år gammel gutt som er helt alene. Jeg går på skolen, snakker ikke med noen, går hjem og sitter på pc. Det er bare i helgen jeg er med kjæresten min(avstand)

det er mest jenter i klassen min. ( bare 2 gutter inkl meg men han ligner på en 70-talls morder som også holder for seg selv) Han er ikke min type btw. Men problemet er at jeg ikke klarer å snakke med noen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hvordan kan jeg snakke med jentene? og evt. begynne å henge ut med de.

Også et annet problem:

Dama mi liker ikke tanken at jeg er med de. Merker hu det blir hu sur hver gang noe blir nevnt at jeg er med noen andre. Det er bare venner jeg er ute etter, men hu tror jo noe helt annet.. Hu er selv med et par gutter og jenter også så det er jo det samme. Hvordan kan jeg få hu ''usjalu''?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Kan du ikke nevne at dere er bare venner, og at du ikke har så mange å være sammens med til henne ?

Det med å skaffe deg venner, prøv å endre litt på stilen din kanskje, piff opp håret litt, bruk litt parfyme, meng deg med i samtaler osv.

Lenke til kommentar

Om dama de ikke takler at du er sosial så har hun store issues.

Når det gjelder dine issues så er det en treningssak. Det er en treningssak å starte og holde igang en samtale. Du vil nok i starten drite deg litt ut og virke litt plagsom for utvalgte offer. Men det skal du bare drite i, for målet er langsiktig. Etter hvert som du prøver og feiler vil du få verdifull sosial trening som vil gi deg nære venner. Stå på! Gi det to tre fire år eller noe :)

Lenke til kommentar

Prøv å få opp selvtilliten. Når man føler seg bra så kommer alt dette naturlig. Hvordan få opp selvtilliten sier du? Begyn å tren, få deg ei dame du faktisk kan kysse, holde rundt, og ha sex med (ikke avstand); hva som helst.

Når det kommer til sjalusi så er det mange sære folk der ute. Noen blir sjalu for alt. Hjelper ikke å forklare; beklager. Hun må nok bare akseptere at det går jenter på skolen din osv.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...