Hellslayer Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Her en dag skulle jeg spille cs, men så plutselig fikk jeg en blåskjerm hvor det stod: INVALID_KERNEL_HANDLE :o Under det stod det masse saker om hva jeg burde gjør hvis problemet gjentok seg flere ganger, og nederst på skjermen stod det: Dumper fysisk minne Så når den var kommet til 100% så restartet maskinen seg og alt fungerte normalt igjen (inkludert cs) Hva er det som skjedde? Kan det skje igjen? Fant ut at alt i cs hadde resetta seg også det vil si at alle kontroller, video modes, gamma osv, var resetta.. Og så viser det seg nå at jeg må installere ALLE spill på nytt... det er f*** i meg ikke ett eneste spill som funker lenger Jeg trykker på .exe til spillet, skjermen blir svart, og så går den ut til desktop igjen... ingen feilmelding av noe slag :x noen som har en idè om hva som er galt? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 kan hende skjermkorte klikka litt Du kunne ha en litt bedre topic f.eks: "bluscreen i cs" eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå