aJens1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Som emnetittel sier, noen som har noe formening om hva man kan få for den? Jeg har ikke spillt et PS2 spill på den maskinen en eneste gang, og kommer alderi til å gjøre det. Vurderer da og selge den så en som har mye PS2 spill kan få glede av den. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vet ikke om du får like mye for den nå som du kanskje hadde gjort for 6 måneder siden. Var jeg deg ville jeg dog prøvd å lagt de ut til 6 høvdinger og se hvilke tilbud du får Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvem i helvete gidder å betale 6 høvdinger for en PS3? Kan kjøpe en PS3 + PS2 og i tillegg ha igjen 1000 spenn til den prisen. Men men, kan jo alltids prøve Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvem i helvete gidder å betale 6 høvdinger for en PS3? Kan kjøpe en PS3 + PS2 og i tillegg ha igjen 1000 spenn til den prisen. Men men, kan jo alltids prøve Jeg hadde gått for en "alt-i-én-maskin" som også har to ekstra USB porter og minnekortuttak hvis det bare er snakk om 1000 kroners forskjell... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Hvem i helvete gidder å betale 6 høvdinger for en PS3? Kan kjøpe en PS3 + PS2 og i tillegg ha igjen 1000 spenn til den prisen. Men men, kan jo alltids prøve Jeg hadde gått for en "alt-i-én-maskin" som også har to ekstra USB porter og minnekortuttak hvis det bare er snakk om 1000 kroners forskjell... Serr? Du hadde betalt 1000 kr mer for å få en brukt PS3 med ekstra USB som du aldri kommer til å bruke, med 20 GB mindre hardisk? Javell.. Endret 15. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Det er MANGE som har gjort det. De gikk jo for 8-9000 på qxl for ikke så fryktelig lenge siden. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Serr? Du hadde betalt 1000 kr mer for å få en brukt PS3 med ekstra USB som du aldri kommer til å bruke, med 20 GB mindre hardisk? Javell.. 1. Personlig hadde jeg ikke solgt min brukte 60gb for 6000kroner. Jeg har INGEN interesse av å ha en stygg ps2 boks, med tilhørende kabler liggende når jeg kan unngå det. I tillegg har den jo ikke trådløse kontroller engang. 2. Aldri bruke ekstra usb? hos meg står alltid en kontroll på lading, i tillegg tar jo guitar hero og buzz hver sin om de er koblet til.. Kjekt å ha Jeg hadde aldri kjøpt en brukt ps3 uansett.. menne skjønner at folk har lyst på 60gb versjonen.. ps2 spill er jo konge.. selv om jeg er litt enig med deg at 6høvdinger er litt drøyt Endret 15. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dessuten sluker den mye mer strøm en de siste modellene. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Pluss at den har minnekort lesere. Bruker det stadig vekk. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Dessuten sluker den mye mer strøm en de siste modellene. Jeg tror ikke de som virkelig vil ha en 60GB bryr seg så mye om dette... Edit: Er for øvrig enig i at 6000 kan være mye, men som sagt, hvis jeg var deg ville jeg prøvd det og sett hvilke tilbud folk kommmer med. Og de kan jeg nesten garantere deg kommer Endret 16. oktober 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Serr? Du hadde betalt 1000 kr mer for å få en brukt PS3 med ekstra USB som du aldri kommer til å bruke, med 20 GB mindre hardisk? Javell.. Haha...du må huske på at ikke alle lever på lommepenger fra mamma og pappa, en høvding til eller fra har liten betydning i forhold til det estetiske aspektet ved å ha unødvendig mange bokser under skjermen. På den andre siden er det vel få med fast jobb, andre interesser og et sosialt liv som gidder å kaste bort tid på gamle ps2 spill. USB porter derimot er greit å ha, 2 gutar hero dongler, ekstern hardisk osv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå