hokuspokus111 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei! Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe denne klokkeMobilen. Men jeg har ikke peiling på hva GSM, tri-band osv. er... Så jeg lurer på om den vil virke i Norge med mitt OneCall abbonnement? Endret 18. oktober 2008 av mikkello Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvorfor i all verden skriver du "løst, kan slettes" i stedet for å skrive svaret du har funnet, slik at det kan hjelpe andre som lurer på det samme? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 var litt korttenkt der ja Har endra det : D Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 hvor stor er disse mobilklokkene ? er på jakt etter en som jeg kan bruke til trening (musikk) og liten så mulig... Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 har du kjøpt den?? vil tro den er en smule kina-kvalitet og merke... Lenke til kommentar
usb on a stiiick Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei. har ikke kjøpt den som er nevnt i tråden her. har heller ikke fått handlet meg en enda, men er på jakt etter en.. hvis jeg kommer over en som er nokså grei, ikke for tykk og ikke for stor (skal jo ha genser på, og med en "stor" en ville det se jævli ut..) Minne spiller ikke så stor grad. klare fint med 1 gb har sett på ebay og amazon + en side til som jeg ikke kommer på i farten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå