Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bare MÅ lukte på fingrene mine. WTF?

Vikingspeider

Anbefalte innlegg

Ok, hva starter vi med? Samle donasjoner til FFLT(foreningen for folk som lukter på ting)[1] og kjøpe nettside, få en plass i Brønnøysundregisteret(?) :w00t: eller hva gjør vi? Kanskje skaffe litt informasjon om temaet først?

[1] Navneforslag?

Endret av SondreOverby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Jeg er også en person som er veldig opptatt av lukt. Har jeg tatt i noe som setter sterk og langvarig lukt kan jeg drive å lukte på fingrene flere ganger i etterkant. Jeg blir generelt lett opptatt av lukter som omgir meg. Jeg kjenner etter i stedet for å overse det, som mange andre sikkert greier å gjøre. Noen ganger kjenner jeg også lukter jeg ikke kan forstå hvor kommer fra. Lukter som det rett og slett ikke gir noen som helst mening at jeg kjenner akkurat i det rommet f.eks og derfor vanskelig kan forklares. Tenker at vi som er veldig opptatt av lukt mer sansynlig vil kunne oppleve å slike sanseinntrykk enn folk ellers. Er det flere som har vært borti dette? Jeg for min del har ikke opplevd det så jævlig mange ganger, men når det først skjer føles det litt rart og litt morro på en gang:D Jeg elsker å lukte på hodet til katten min forresten, men ikke når hun åpner kjeften. Da lukter det bare råttent... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...