HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Til dere andre her som lukter på fingrene. Er dere veldig fokusert på lukt ellers også? Hvis jeg går ute og kjenner en spesiell lukt kan jeg bli stående å innhalere en god stund. Hvis det går forbi en dame med en god parfyme så stopper jeg opp og bare lar lukten fylle meg helt. Er også veldig vár på vonde lukter. Skal ikke mye til. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 hender bare dersom noe ikke lukter som det skal. Deriblant, som nemnt før, annen såpe på hendene. Og det er vel egentlig det eneste. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror jeg har en overfølsom luktesans. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Haha, det var en sånn film av en dame på youtube som måtte slikke på alt hun tok på. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da veit jeg hva jeg ville fått henne til å ta på. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Til dere andre her som lukter på fingrene. Er dere veldig fokusert på lukt ellers også? Hvis jeg går ute og kjenner en spesiell lukt kan jeg bli stående å innhalere en god stund. Hvis det går forbi en dame med en god parfyme så stopper jeg opp og bare lar lukten fylle meg helt. Er også veldig vár på vonde lukter. Skal ikke mye til. Ja, samme her. Er veldig følsom for lukter sånn ellers. F.eks. hvis det setter seg noen på et sete i bussen i nærheten av meg som ikke har vasket seg på en stund, så finner jeg gjerne et sete lenger bak. Og vet ikke om jeg har nevnt mat, men hvis jeg lukter på noe mat og det ikke lukter sånn som jeg forventer, så kaster jeg maten selv om den skulle være godt innenfor "best før" datoen. Og dersom noe lukter godt, så blir jeg gjerne stående og sniffe litt ja, men akkurat det er vel normalt? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan godt hende at det er normalt, men jeg har aldri møtt noen andre som har det sånn. Ingen jeg kjenner som stopper opp i 10-15 sekunder og lukker øynene hvis de kjenner en herlig lukt. Vakset forresten hendene med en annen såpe i går (var ikke hjemme). Brukte jo hele kvelden på å lukte. :!: Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Ja Mimir og Bellicus, skal vi starte klubb? edit: *lukte* Endret 18. oktober 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi danner en forening. :!: Men...lukter dere godt? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Haha, vet ikke jeg. Ikke etter trening i alle fall... www.lukte.no skal tro om det er noe der ennå? Skal vi kjøpe domene? Edit: Nei den er ledig! Wohoo! Endret 18. oktober 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi gjør det! :!: Satser på at Bellicus har god hygiene. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi gjør det! :!: Satser på at Bellicus har god hygiene. *er i ekstase* Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Landsforeningen for snusere. Jeg kom på en teori i går: Jeg hadde hund gjennom store deler av barndommen. Og hunder snuser på på alt mulig. Kanskje det var uheldig påvikning? Jeg snuser også på mine nærmeste. Snuser på hodet til både samboeren og sønnen min. Og hvis jeg møter dyr, så snuser jeg gjerne på dem også. Hodene til både hunder og katter lukter som regel veldig godt. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Landsforeningen for snusere. Nei nei, luktere! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ja, snusere vil jo kunne gi assosiasjoner til snus-tobakk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg snuser også på mine nærmeste. Snuser på hodet til både samboeren og sønnen min. Og hvis jeg møter dyr, så snuser jeg gjerne på dem også. Hodene til både hunder og katter lukter som regel veldig godt. Kjenner meg godt igjen i det her. Nå har jeg jo blitt dumpa på groveste vis for en tid tilbaken, men når jeg hadde kjæreste da, så lukta jeg mye på håret hennes. Det med dyr har jeg vokst fra meg, men var en jævel til å lukte på hodene til kattene mine når jeg var mindre. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hmm, husker jeg også ble dumpet når jeg var i tenårene. Kanskje det var fordi jeg snuste så mye på kjæresten min? Det er jo ikke helt normalt å snuse på kjærester hele tiden? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dere er morsomme! Fikk assosiasjoner til broren til Raymond i "Alle elsker Raymond". Han må alltid la maten berøre haken før han spiser. Hver bit! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hmm, husker jeg også ble dumpet når jeg var i tenårene. Kanskje det var fordi jeg snuste så mye på kjæresten min? Det er jo ikke helt normalt å snuse på kjærester hele tiden? Definitivt snusingen som gjør seg gjeldene. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg vil også være med i klubben! Jeg dusjer hver dag, bruker både vanlig deo og spray deo + parfyme på en gang(alle i samme serie, såklart) og jeg lukter på alt mulig rart! Har forøvrig en kompis som klør seg på kuken(i buksa) og så lukter på hendene etter på - mens dama hans ser på. Helt ærlig, skjønner jeg ikke at hu klarer å være nedi der. Hver gang jeg ser hu nærme seg, tenker jeg på han som snuser på den ekle, hårete, svette pungen sin, og den gangen han stoppa opp på vei hjem fra skolen med et litt sjokkert blikk. Så tok han hånda ned i buksa og tok opp et ca. 3x3 cm flak med hud som datt av fra pungen hans. Nedi der driver dama hans Da veit jeg hva jeg ville fått henne til å ta på. Så hvis hu skal ta opp toalettringen på et offentlig toalett, og kommer på besøk til deg etterpå? Hvordan løser hu det hvis hu kommer atti albuen sin? Hodene til både hunder og katter lukter som regel veldig godt. Synes de lukter ekkelt, jeg. Foretrekker definitivt menneskehoder ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå