Vikingspeider Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Så... stort sett hver gang jeg tar på noe bare MÅ jeg lukte på fingrene mine for å sjekke hva det lukter. Hele tiden, alltid. Det er helt sinnsykt. Har lagt merke til at faren min også gjør det, men lurer på hvor normalt det er. Ikke at det er så farlig... tar jo ikke skade av det. Men er et par som har stusset litt og spurt hvorfor jeg lukter på fingrene mine. Sært. Endret 14. oktober 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 En del av instinktet ditt... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke vanelig og er ikke noe vi kan gjøre for å stoppe deg Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 lol. Jeg har det samme nesten! Men har kanskje noe enda sykere, Jeg klør meg i øret også lukte på det.Gjerne litt ørevoks.For så å lukte på det. Vasker det alltid av etterpå da. Men likevel.... Enig det kanskje høres helt sykt ut, men er ikke gal eller noe .. Bare en "ting" jeg har begynt med :S Sykt stress å prøve å ikke gjøre det på skolen f.eks. Latterlig problem egentlig, men det er noe med de å lukte. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er apegenene dine Helt normalt egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hmm ok. Men det må se litt ekkelt/sykt ut : / Men er faktisk umulig å stoppe med det Klarte til og med å skade hornhinnen (tror jeg), etter et desperat forsøk etter å finne litt voks.. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hornhinnen befinner seg vel i øyet? Endret 14. oktober 2008 av Era Vulgaris Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ops, stemmer det ja. Men skader hordhinnen også litt faktisk, men det erpga linser. Men ihvertfall, tromhinnen da? Den er i øret, og man kan sprenge den ogsånn fikk en betennelse på den da, Ikke sbig deall, men litt surt å kjenne piping og smerte i øret pga et øsnke om ørevoks. . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hornhinnen i øret faktisk. Tviler på at du greier å få fingeren langt nok inn i øret til å skade tromhinnen... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Gjør det samme som trådstarter. Pluss at jeg lukter på alt mulig annet også. Frukt spesielt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 sett klype på nesa di! da er du obs på hver gang du gjør deT:P (du har ikke noe å tape, ser like dumt ut uansett!!! MUAHAHAH) Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 lol. Jeg har det samme nesten! Men har kanskje noe enda sykere, Jeg klør meg i øret også lukte på det.Gjerne litt ørevoks.For så å lukte på det. Vasker det alltid av etterpå da. Men likevel.... Enig det kanskje høres helt sykt ut, men er ikke gal eller noe .. Bare en "ting" jeg har begynt med :S Sykt stress å prøve å ikke gjøre det på skolen f.eks. Latterlig problem egentlig, men det er noe med de å lukte. Nesten sa du? Gjør visst det der jeg og ørevoks lukter jo helt spesielt... men, lagt merke til noen forskjell fra venstre til høyre øre? Hos meg lukter de ikke det samme! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg lukter på alt mulig også, hendene inkludert. Spiser nesten aldri mat før jeg har luktet på den. Hvis jeg kjøper noe nytt som ikke er mat, f.eks. en dvd e.l. så lukter jeg på det også. Det er liksom ikke helt trygt før det har blitt luktet på. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg knekker fingrene... (På meg selv ofc. Er ikke torpedo) Du lukter på fingrene... Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg knekker fingrene... (På meg selv ofc. Er ikke torpedo)Du lukter på fingrene... Duh, det er fordi det er utrolig ubehagelig å gå rundt med den følelsen man har i fingrene før man knekker dem. Lukte på dem er ikke for å døyve et ubehag, men bare fordi jeg MÅ. Bilde av baboon Å ha ha, festlig. Jaja, som ble sagt så er det visst instinkter så Endret 16. oktober 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har det også sånn! F.eks. hvis jeg vasker hendene med en annen type såpe, går jeg og lukter på dem leenge etterpå. Utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har det også sånn! F.eks. hvis jeg vasker hendene med en annen type såpe, går jeg og lukter på dem leenge etterpå. Utrolig irriterende! Gjør akkurat det samme. Hvis det ikke er riktig type såpe, så er jeg fortapt, da blir det å gå å lukte på fingrene og irritere meg over at det ikke lukter som det skal gjøre. Samme hvis jeg har renset fisk, eller hakket løk e.l. Jeg vet at det lukter helt fælt, men kan ikke la være. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gjør også dette av og til, oftest ubevisst, men når jeg først gjør det så hender det at jeg "innhalerer" skikkelig, altså sniffer. Utrolig ekkelt. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sykt. Hvite trøyer neste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå