Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noe som kan hjelpe meg med svetting ?

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Hei :) Jeg er en gutt på 15 år og jeg svetter :p Neida, det er ikke sånn 1000 liter i timen, men når jeg dusjer på kvelden før jeg legger meg også går jeg på skolen også begynner jeg og svette. Særlig under hendene og armene (armhulene). Svetter mye mere en andre. Jeg går med hendene inni genseren sånn at folk ikke skall kjenne hvor svett jeg er, det sier vell det meste...

Viss jeg ikke hadde gått på skolen, men bare vært hjemme så har jeg ikke svettet så mye, skjønner ikke hvorfor. Uansett om jeg er like aktiv osv... Jeg har også merket at jeg svetter mye rundt spessiele persjoner. Når jeg er rundt x'n min (som jeg har litt følelser for enda) så begynner jeg og svette.

Noen som vet om noe som kan gjøre at jeg ikke svetter så mye, hadde blitt utrolig glad da ? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe noe som heter stop 24 på apoteket. Den smører du under armene på kvelden før du legger deg. Det finnes også noe som heter for Yerka, den er ganske sterk, men den kan du bruke over alt på kroppen(helst ikke under armene, det svir som pokker) Yerka kan du kjøpe på cubus tror jeg, husker ikke helt konkret siden jeg ikke har brukt den på lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...