Gjest Guest_gjest_* Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei Jeg er en gutt på 15 år og jeg svetter Neida, det er ikke sånn 1000 liter i timen, men når jeg dusjer på kvelden før jeg legger meg også går jeg på skolen også begynner jeg og svette. Særlig under hendene og armene (armhulene). Svetter mye mere en andre. Jeg går med hendene inni genseren sånn at folk ikke skall kjenne hvor svett jeg er, det sier vell det meste... Viss jeg ikke hadde gått på skolen, men bare vært hjemme så har jeg ikke svettet så mye, skjønner ikke hvorfor. Uansett om jeg er like aktiv osv... Jeg har også merket at jeg svetter mye rundt spessiele persjoner. Når jeg er rundt x'n min (som jeg har litt følelser for enda) så begynner jeg og svette. Noen som vet om noe som kan gjøre at jeg ikke svetter så mye, hadde blitt utrolig glad da ? Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 aluminiumklorid. En deo du kan kjøpe på apoteket,koster i underkant av 100 kroner. Seriøst, svetter du etter det, spanderer jeg den, den er bombesikker Lenke til kommentar
Brolested Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du kan kjøpe noe som heter stop 24 på apoteket. Den smører du under armene på kvelden før du legger deg. Det finnes også noe som heter for Yerka, den er ganske sterk, men den kan du bruke over alt på kroppen(helst ikke under armene, det svir som pokker) Yerka kan du kjøpe på cubus tror jeg, husker ikke helt konkret siden jeg ikke har brukt den på lenge. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Takker for hjelp, skall prøve aluminiumklorid først så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bruker Aluklorid sjøl, funker utmerket, sånn som Kristiiin sa Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vet noe annet man kan bruke enn aluminiumsklorid? Har prøvd å bruke det i et par måneder nå, men sliter fortsatt ekstremt med svetteringer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvis det er helt ekstremt så går det visst an å operere. Hvordan det fungerer i praksis er jeg usikker på. Lenke til kommentar
JensViking Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har ikke vurdert å dusje og bruke deo før du går på skolen da? Jeg merker i hvert fall at jeg svetter en del når jeg sover Ellers pleier jeg å bli mye mer svett om jeg bruker genser. Men antiperspiranter funker fett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå