Bruker-158599 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei, på skolen så skal vi filme. Jeg bruke da mitt video kamra, vi skal redigere det i windows movie maker ( som ikke er bra), men så må jeg bytte filtype eller så går det ikke å redigere den. Tror kamra har MPEG fil eller no.. Finnes det et program som kan gjøre det? Så vi får redigert det? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
turbokris Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er ditt svar Dersom du dobbeltklikker en fil som ikke er tilknyttet en filtype, for så å spesifisere en applikasjon når dialogboksen Åpne i dukker opp, vil NT bruke den spesifiserte applikasjonen hver gang du åpner en slik fil. Dersom du for eksempel velger å bruke Notisblokk for å åpne filen, vil filen for all fremtid bli åpnet i Notisblokk hver gang du dobbeltklikker på den. Ønsker du å endre dette, merk filen ved å klikke på ikonet og hold deretter nede Skift mens du høyreklikker filen. Velg Åpne i fra menyen. Velg en annen applikasjon og kryss deretter av i sjekkboksen Åpne alltid denne typen filer i dette programmet og klikk OK. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Her er ditt svar Dersom du dobbeltklikker en fil som ikke er tilknyttet en filtype, for så å spesifisere en applikasjon når dialogboksen Åpne i dukker opp, vil NT bruke den spesifiserte applikasjonen hver gang du åpner en slik fil. Dersom du for eksempel velger å bruke Notisblokk for å åpne filen, vil filen for all fremtid bli åpnet i Notisblokk hver gang du dobbeltklikker på den. Ønsker du å endre dette, merk filen ved å klikke på ikonet og hold deretter nede Skift mens du høyreklikker filen. Velg Åpne i fra menyen. Velg en annen applikasjon og kryss deretter av i sjekkboksen Åpne alltid denne typen filer i dette programmet og klikk OK. Windows movie maker støtter ikke filtypen Lenke til kommentar
zakka993 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Etter et lite søk i google fant jeg denne.. vet ikke åssen det er å bruke, men man skal hvertfall kunne konvertere en del formater, også windows movie maker forma... det er også en fin video som illustrerer hva du må gjøre.. Endret 15. oktober 2008 av zakka993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå