Maerl1d Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341941 Ser Komplett.no har en Value Pack (Pro) til 1499,-. Er dette en god deal? Noen som har noe å si på det? Hvis ikke blir det kjøp (: Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Veldig god deal spør du meg, to gode spill. Her er det bare å slå til. Endret 14. oktober 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ser ut som en veldig bra pakke det. Da jeg kjøpte Xbox (for litt over ett halvt år siden) så betalte jeg litt over 2000 for den samme Xbox'en, bortsett fra at de spillene ikke fulgte med. Den Xboxen har alt du trenger. 20GB hardisk, headset, trådløs kontroll. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Men den har også ting du ikke vil ha.. .. den har gammelt chipset, av typen som er mest utsatt for RROD (feil som gjør at den må sendes inn til MS i alt fra 1 til 5 uker). Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ah, ok. Men det er jo liten sjanse for å få det? Og hvis jeg får RROD, så er det vel bare å sende den inn til Micro$oft? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jaja. Du har jo selvfølgelig garanti og sånt. Den mangler også HDMI, noe nyere Pro-versjoner har. Men til den prisen ville jeg tatt sjansen på å ikke få RROD og klart meg med komponent-kabler. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 HDMI trenger jeg ikke, har det ikke på TVen heller, så vidt jeg vet.. Men er det noen som har tips til andre ting det kan være lurt å få med fra Komplett i samme slengen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er jo mange eldre (men gode) spill som kanskje er på tilbud. Det er jo verdt å plukke med seg. Saint's Row til 99 for eksempel. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 det er kanskje billig men det er jo bare 20gb og uten hdmi + at sjangsen for og få RROD er større men for all del det er ett godt tilbud Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 "Bare" 20 GB, jeg skal jo ikke ha alt jeg eier på den, bare spille Rock Band og slikt liksom.. Som sagt HDMI har jeg verken på TVen eller prosjektoren, så det har jeg ikke bruk for.. RROD kan jeg bare levere tilbake.. Men da skal det bestilles! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 "Bare" 20 GB, jeg skal jo ikke ha alt jeg eier på den, bare spille Rock Band og slikt liksom.. Som sagt HDMI har jeg verken på TVen eller prosjektoren, så det har jeg ikke bruk for.. RROD kan jeg bare levere tilbake.. Men da skal det bestilles! ok hvis det er bare det hard disken skal brukes til og du ikke har hdmi på tv'en eller prosjektoren så blir det litt anderledes god deal vill jeg da si Lenke til kommentar
corry Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 jeg kjøpte min xbox 360 for godt over et år siden.. ca august i fjor. og jeg har ikke hatt noe spesielt feil med min. kjæresten min derimot har hatt problem med den 2 ganger.. selv etter at han fikk den reparert av ms første gangen. så du kan være heldig uansett. dessuten er det 5 års garanti eller noe på de, pluss at det er vist meget god service på de maskinene når de må leveres inn. typen min finn sin levert på døra etter reperasjon Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fra Microsoft får du: - 2 års garanti på feil med boksen - Unntatt hvis det er en RROD-feil, der har du 3 år. MEN, i Norge har vi uansett 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå