apegryn Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Se vedlegg.. Er dette mapper som jeg må ha på maskinen eller kan slikt slettes? Bruker tilsammen 0,5 gb som partisjonen sårt trenger, heh : p Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Se vedlegg.. Er dette mapper som jeg må ha på maskinen eller kan slikt slettes? Bruker tilsammen 0,5 gb som partisjonen sårt trenger, heh : p bare slett alt utenom den første ! lykke til Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vil ikke anbefale å røre noe i WIndowsmappen jeg altså. Uansett hva det er. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Se vedlegg.. Er dette mapper som jeg må ha på maskinen eller kan slikt slettes? Bruker tilsammen 0,5 gb som partisjonen sårt trenger, heh : p bare slett alt utenom den første ! lykke til Nå inneholder vel den øverste mappen den mesteparten av dataene da.. Om du ikke har tenkt å avinstallere noen windows-oppdateringer så går det greitt å slette disse. Eventuelt flytte dem til en annen partisjon. Den øverste er filene som trengs for å avinstallere en eller annen service-pack (sånn som windows xp sp3 for eks). Den kan slettes den også. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) bruk heller " XP Remove Hotfix Backup " fra denne side: http://www.askdavetaylor.com/can_i_delete_...tuninstall.html ( nederst på siden ) lykke til ps. les denne side også: http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_hotfix_backup.htm Endret 14. oktober 2008 av p@ge Lenke til kommentar
atlef Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du kan trygt slette ALLE disse dersom du ikke har problemer med oppdateringene av Windows. Eneste grunn til å ta vare på disse er slik at du kan fjerne de enkelte oppdateringene. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå