Warlock Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg har nå spilt unreal 2003 i en uke eller noe,men jeg kan fortsatt ikke skjønne hva man skal bruke adrenalin til....Er det noen om vet hva dette er til???? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Du kan få spesielle skills med de, løpe fortere etc... søk på www.google.com Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 trykk forover tasten 4 ganger på rad når du har fått 100 slike adrenalin-greier.. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 Er det noe sted man kan finne ut av flere slike kombinasjoner???? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jepp, det finnes slike steder Ærlig talt, det er ikke direkte vanskelig å finne ut av disse comboene, det er jo bare snakk om kombinasjoner av fire taster (frem, bak, strafe left og strafe right). Jeg husker når man måtte finne ut av fatalities og lignende i MK spillene jeg...det var vanskelig det....dagens spillungdom begynner å bli late, helt klart! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 ja, husker timene som ble brukt for å få til fatalities i MK 1 og 2 Det verste var jo at man bare hadde sånn 3 sekunder på å gjøre tastetrykkene som førte til en fatality Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 trur der er fire forskjellige kombinasjoner 4 fram = SPEED 4 bak = booster (lader opp hp og armor) så er der to til som er noke sånne venstre-høgre-høgre-venstre eller noke.. dei er vel invisibility og noke anna rart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå