KKake Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har en Dell XPS M1530 laptop som jeg har litt lyst til å selge for å kjøpe meg en stasjonær og senere en ultraportabel. Fortalte en kompis om dette, og han sa at jeg kunne bytte PC-en min mot hans, pluss en Xbox 360 Premium 20GB med 9 spill. Har allerede en PS3, så Xbox-en ville blitt solgt da. Men, så er det PC-en hans da, som jeg tipper er omtrent like kraftig som laptopen min (ligger ganske likt i 3DMark 06), den består av: Samsung 19" -skjerm Thermaltake Lanbox Lite -kabinett Gigabyte-hovedkort med nForce 630 brikkesett Intel Core 2 Duo E6550 @ 2,33 gHz CPU 2GB RAM ATI Radeon HD2600pro 250GB HDD av ukjent merke DVD-brenner Også, det mest tvilsomme kanskje, PSU-en av merket Aspire på 550w med kabler med grønn uv-sleeving og plexiglass Så, ville dere gjort det byttet? Er ganske usikker selv, for pengene jeg evt. får for Xbox-en kan jeg jo bruke på å oppgradere PC-en litt, og da vil den nok funke ganske bra BTW, for mer info om XPS-en min, sjekk profilen.. Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Veit ikke hvor ny pcen din er, men ser at laptopen din varierer mye i pris: http://www1.euro.dell.com/content/products...s&cs=nodhs1 Hvilken er det du har? Hvis du har den billigste vil du jo kunne tjene halve prisen bare på å selge xboxen, og da virker det som en grei deal hvertfall Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hmm.. Nå har jeg ingen av de der da, men gav i overkant av 10.000,- for PC-en min i mars/april (eller, 8700,- da med rabattkoder ). Endret 14. oktober 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Rhythm Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Virker ikke som det er en deal som er spesielt lønnsomt i forhold til prisen for noen av dere. Hvis du ikke egentlig trenger en laptop er jo den stasjonære like grei, samtidig som du gjør kompisen din en tjeneste med å få laptop og du tjener penger på xboxen. Så kommer vel egentlig ann på hva du føler du trenger. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ville solgt x-boxen og solgt laptoppen og heller kjøpt 3.3ghz x2 + ati 4870 eller nvidia gtx 260 2x2gb ram asus hovedkort billig kabinett billig 19 skjerm ikke den dyreste musa ikke det dyreste tastaturet kjøpt en 250gb hardisk eller bang for buck hardisk, mest for minst mulig 550watts psu. Endret 15. oktober 2008 av fredrik Brøt med retningslinjer mot piratkopiering Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå vil vel det bli litt vanskelig siden har ikke får x-box'n uten å bytte inn laptop'n. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå vil vel det bli litt vanskelig siden har ikke får x-box'n uten å bytte inn laptop'n. ah, tok an, du får x-box pluss stasjonær, lurte litt på om du byttet lappis til 10k plus xbox til 5-7k Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Okei, en liten bump her.. har forhandlet litt med han kompisen min da, og kommet frem til en ganske bra deal egentlig. Min XPS M1530, mot hans stasjonære (som jeg da vil oppgradere litt), og en 13,3" HP TC4200 laptop, i god stand. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå