Robert. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei, har et problem. For noen uker siden kunne jeg høre sanger fra nrj.no og diverse andre stasjoner, men nå når jeg spiller av live stream blir jeg frakoblet på nettet og da får jeg ikke tilkoblet. Takk for svar. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hei, har et problem. For noen uker siden kunne jeg høre sanger fra nrj.no og diverse andre stasjoner, men nå når jeg spiller av live stream blir jeg frakoblet på nettet og da får jeg ikke tilkoblet. Takk for svar. Litt lite info her. Er det bare en maskin som blir frakoblet? Eller er det flere som ikke kommer på internet? Kan være routeren din hvis det er flere maskiner som har samme problemet. Har du kablet tilkobling eller trådløst? Hvis du laster ned store filer fra andre plasser, hva skjer da? Hvis det bare er din maskin, så kan det være et program eller oppdatering du har gjort som gjør det. Hvilket program bruker du for å spille av? Har du prøvd andre? Hvilket os kjører du? Hvilken antivirus og firewall, og hvilken maskin har du? Laptop eller stasjonær? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå