Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekant/firkant med samboer?

Gjest Guest_Kalle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kalle_*

Dama mi og jeg er i slutten av tyveårene og har vært sammen noen år og vi har det godt sammen på alle måter, også i senga. De siste par ukene har hun imidlertid brakt temaet firkant og trekant opp. Hun har ikke spurt meg direkte om hva jeg syns om det eller om jeg er interessert i det, men mer tullet med det og spurt meg hva jeg hadde sagt hvis hun lå med en annen osv. Jeg for min del tenner helt vilt på tanken om å se henne med en annen mann eller at jeg og en annen er sammen om henne. Jeg har ikke sagt dette til henne, og jeg vet ikke hvorhen hun vil med det hun har sagt i det siste heller. Nå er jeg mildt sagt vanvittig usikker. På den ene siden har jeg mistanke om at hun også fantaserer om dette, på den andre siden er jeg livredd for å si noe alvorlig om det. Noen som har vært borti lignende? Hjelp!! :-)

Kalle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dama mi og jeg er i slutten av tyveårene og har vært sammen noen år og vi har det godt sammen på alle måter, også i senga. De siste par ukene har hun imidlertid brakt temaet firkant og trekant opp. Hun har ikke spurt meg direkte om hva jeg syns om det eller om jeg er interessert i det, men mer tullet med det og spurt meg hva jeg hadde sagt hvis hun lå med en annen osv. Jeg for min del tenner helt vilt på tanken om å se henne med en annen mann eller at jeg og en annen er sammen om henne. Jeg har ikke sagt dette til henne, og jeg vet ikke hvorhen hun vil med det hun har sagt i det siste heller. Nå er jeg mildt sagt vanvittig usikker. På den ene siden har jeg mistanke om at hun også fantaserer om dette, på den andre siden er jeg livredd for å si noe alvorlig om det. Noen som har vært borti lignende? Hjelp!! :-)

Kalle

snakk om et direkte. Ta hnne litt på ordet neste gang hun fleiper om det. I en hver fleip er det et snev av alvor ser du.

Viser det seg at dere deler tanker og fantasier så har dere noen måneder med samtaler der ting som grenser, tillit og faktiske ønsker må avklares. Etter det, om alt er avklart i samtalene, så er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_tiss_*

ER DU HELT...? Sorry. Men hadde det vært meg hadde jeg fått hjerteinfarkt hvis jeg hadde sett hu ligge med en annen i en trekant. Hvordan klarer du å ikke bli sjalu? Jeg for min del hadde ikke hatt noe i mot med en annen jente. Men da føler hu sikkert det samme.

Sorry for litt offtopic..

Lenke til kommentar
ER DU HELT...? Sorry. Men hadde det vært meg hadde jeg fått hjerteinfarkt hvis jeg hadde sett hu ligge med en annen i en trekant. Hvordan klarer du å ikke bli sjalu? Jeg for min del hadde ikke hatt noe i mot med en annen jente. Men da føler hu sikkert det samme.

Nå er det ikke deg det er snakk om, så jeg ser ikke hvorfor du indirekte skal krittisere fyren for å ha andre lyster en deg.

Lenke til kommentar

Hvis man er sikker nok på seg selv og sin partners følelser så trenger man ikke bli sjalu. Sjalusi er i det store og det hele bare bortkasta energi.
Lenke til kommentar

Delvis enig her. Man kan være så sikker på seg selv og ha den selvtilitten og at man stoler 100% på sin parner. Men så slippes bomben. Plutselig frå trådsatrter beskjed av samboeren, han som pulte meg nå i sted har plesa meg på alle slags måter eg ikke kunne tenke meg, du er ikke i nærheten, osv. :!:

Men hey er det en fetish trådstarter har så si det direkte til dama. Eg hadde bare sett en dårlige episode av Please Bang My Wife eg, synd de ikke har Please Bang My Samboer for trådstarteren :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kalle_*

Når det gjelder fanatsien min så skjønner jeg godt at noen sikkert synes det er sykt, men det kan være det samme :-)

Men jeg kan kanskje omformulere meg litt: jeg er redd for at dama skal bli sur og ta det ille opp hvis jeg spør henne om dette på alvor. Jeg for min del kan fint leve med å bare ha det som en fantasi. Det jeg vel egentlig lurer på er om dette er en vanlig fantasi eller et ønske for jenter. Så det er vel egentlig dere jeg henvender meg til, jenter: Er det mange jenter som fantaserer om ha en ekstra mann i senga, eller tror dere dama mi faktisk bare tuller med dette?

Kalle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...