Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gammelt spill med relativt nytt skjermkort.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg skulle til å spille goe gamle Splinter Cell Pandora Tomorrow her nå og opplever at lyseffektene er helt rare. De sender en slags rød stråle og lager rare uklare skygger. Lysbasen ser ut som den har en meget lav oppløsning.

har siste driver, prøvd meg frem med forskjellig oppsett med oppløsning og detaljnivå. Det er pachet til siste patch. Lurer bare på om andre har opplevd lignende i andre spill og hva som er løsningen..

System:

P5n-sli

e6400 klokket

Sapphire Radeon HD 2900 Pro

Patriot 2x1gb 800mhz

Tusen takk for svar og hjelp:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har helt ny driver. Det er tekstur/shader som er feil og jeg har prøvd meg frem i 3d Analyzer uten hell. Hvis andre opplever samme problem anbefaler jeg forresten å prøve det, det har løst seg for andre. Jeg kjører med 9800 instillinger men fortsatt uten hell. Utrolig kjedelig hvis jeg ikke får spilt gamle klassikere lenger da, får vel grave frem et gf4 eller noe..

Lenke til kommentar
Du sier ikke noe om operativsystem. Vista eller XP? Hvis du kjører Windows Vista med DirectX 10 kan problemet ligge her?!

Sorry, ser det nå.. Kjører Xp med alle oppdateringer.. Har et Asus P5n-E SLI hk forresten. Med Marvell Alaska 88E1116 nettverksadapter. Ser ut til at Asus har problemer med nettsidene sine, jeg får ikke lasta ned siste drivere.. Det står at de ikke ahr drivere til mitt hk/os.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...