medlem-130744 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har merket meg at endel artister har forsvunnet fra Youtube. Det er bare dårlige liveopptak igjen, hva sjer'a? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikke fullt så lure plateselskap har vel på en eller annen mirakuløs måte fått det for seg at å legge videoene på youtube hindrer salg, og de taper penger . Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis du vil ha musikk på youtube så er jo www.youtube.com/davedays en klasikker! Egentlig ikke, men få med deg "YouTube song" eller hva det nå enn var den het. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis all musikken omsider tappes fra Youtube mister de min intiresse ivertfall. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis all musikken omsider tappes fra Youtube mister de min intiresse ivertfall. La oss boikotte YouTube! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis all musikken omsider tappes fra Youtube mister de min intiresse ivertfall. La oss boikotte YouTube! Tror ikke det er nødvendig. Hva er vell Youtube uten de kjente musikerene Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Halve favorittlisten min har den siste tiden enten blitt: 1) Removed due to copyright eller 2) This is not available in your country. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Halve favorittlisten min har den siste tiden enten blitt:1) Removed due to copyright eller 2) This is not available in your country. Sliter med det samme her. Elendig. Så istedet har jeg begynt å laste ned sangene, så jeg slipper slikt. Der kan plateselskapene se hva de får folk til å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå