Gå til innhold

Multiboxere; overgå denne karen, om dere tør


Anbefalte innlegg

I disse dagene er det veldig populært med såkalt "multiboxing", dvs flere kontoer du spiller samtidig (for de som har levet bak en trerot frem til i dag).

 

Vel, her er en reel utfordring til dere. Overgå denne karen.

 

For min del har jeg ikke råd, tid eller lyst til å dedikere livet mitt til å overgå dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en kamerat som flyr med model fly som hobbyen hans. han har ikke 36 fly. blir lissom litt overkill spør du meg.

jeg ser på wow som en hobby sjøl jeg, men jeg mener at når du dedikerer hele livet til det er det ikke lenger en hobby men en besetelse.

 

jeg mener det seriøst. når du må ha 7-8 data maskiner for og spille wow, da har du problemer

Lenke til kommentar
jeg har en kamerat som flyr med model fly som hobbyen hans. han har ikke 36 fly. blir lissom litt overkill spør du meg.

jeg ser på wow som en hobby sjøl jeg, men jeg mener at når du dedikerer hele livet til det er det ikke lenger en hobby men en besetelse.

 

jeg mener det seriøst. når du må ha 7-8 data maskiner for og spille wow, da har du problemer

 

Selvom det koster like mye som f.eks mekking av Tempo-sykkel?

Lenke til kommentar

La merke til at det var flere så klaga over fordommer mot WoW og mmo's generelt i en dokumentar-tråd tidligere, men synes ikke wow-spillere selv er så mye mindre dømmende.

 

For min egen del ville jeg vært gal om jeg hadde forsøkt meg på noe lignende, men en må da få bruke pengene sine på det en selv liker. Som Heart Break Kid nevnte, er det "helt greit" å svi av flerdobbelte summer på lydutstyr, som en del ikke hører nevneverdig forskjell på, men fordi det er datautstyr og et spill det er snakk om har han problemer?

 

Om det ikke er pengene det er snakk om, tror jeg det er flere som bruker vel så mye tid på en enkelt character.

Lenke til kommentar

Vis man skal være helt ærlig

 

Hobbyen er noe av det som holder oss "normale" i verden det er der vi går og for og slappe av og gjøre det VI vil ikke det verden eller folk rundt oss vil, det er ikke rart at vi bruker 1000 lappene våre på det fordi det er det som gjør oss til den vi er og fornøyde

 

jeg bruker nok ikke like mye penger som han på wow men det er fordi jeg ikke har muligheten til det og jeg har et par andre hobbyer som også koster penger som er betraktelige mye mere en world of warcraft gjør

 

Synes folk må få lov og bruke pengene til det de liker uten og måtte bli sett på som gal eller syk på noen måte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...