Joelspeanuts Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ja... Jeg skal kjøpe PS3, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Det selges flere brukte 60GB-versjoner, og de er jo greie for de er bakoverkompatible, men kan man få savingene fra PS2-/PS1-minnekortet over til PS3en? Er den bakoverkompatible PS3en noe å satse på syns du? Er den nye bedre på noe vis? Jeg ble litt usikker når det plutselig gikk opp for meg at å overføre savinger kunne by på problemer. Noen tips her? Endret 14. oktober 2008 av Joelspeanuts Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du kan kjøpe ett adapter slik at PS3 kan lese minnebrikkene til PS2, da skal du kunne overføre lagringene dine på PS3. Tenkte å evt kjøpe en slik selv, men har ikke prøvd ennå. Letteste og billigste plassen å finne slike er på ebay virker det sånn. Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, eBay e sikkert den billigste løsningen, forutsatt at selgeren tillater frakt til Norge, noe jeg syns de litt for ofte ikke gjør. Men eBay sine selgere selger vel stort sett NTSC-konsoller, noe som vil by på problemer om en vil spille av norske DVDer/BluRays? Eller antar jeg feil? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Adapteret er sonefritt, så det kan du kjøpe på eBay/dealextrem.com. Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Åja... jaja, selvfølgelig. Jeg trodde vi snakket konsoll... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå