væren Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle egentlig bare ha en hurtigkobling til stativet, men lot meg friste til også å bestille meg et makroobjektiv. Dvs. det ble ikke noen bestilling fordi: ”This item can’t be shipped to your selected destination.” Samme beskjed for alle de tre tingene jeg hadde på lista. Prøvde med to forskjellige adresser i Norge, men det fungerer ikke. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
se# Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Amazon sender ikke elektronikk / kameraer / programvare osv utenfor USA/Canada (og et par steder til, du finner en eksakt liste et eller annet sted på Amazon). Tilsvarende sender ikke den engelske versjonen utenfor England. Dette er nok for at leverandørene skal kunne prise forskjellig (dvs dyrere) i andre markeder. Adobe, og flere andre større leverandører gjør det samme - selv på produkter som skal lastes ned. Men det finnes flere velrennomerte amerikanske nettbutiker som sender til Norge. Endret 14. oktober 2008 av se# Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mer info om dette her. Lenke til kommentar
væren Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk for svarene. Jeg så at det var noen restriksjoner, men greide ikke å se (kunne ikke helt tro) at det gjaldt fotoutstyr. Trodde at fotoutstyr var helt kurant vare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå