Josæjo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 1. Luchbox 2. Sweet Dreams 3. Tourniquet 4. Angel with the scabbed Wings 5. Misery Machine 6. Down in the Park (vet ikke hvorfor jeg digger den så mye) Dette er ikke en helt sann liste siden jeg liker alt av han. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er jo "Antichrist Superstar" som regnes som hans største hit da. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det er jo "Antichrist Superstar" som regnes som hans største hit da. Vil ikke jeg si. Super plate, men mechanical animals topper den. Fyren er jaggu meg inteligent også, ganske fasinerende tekster faktisk Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 User friendly er genial! Beautiful people er også digg, og masse andre Det å si at marilyn manson lager bare dårlig musikk er tull, da kan du umulig ha hørt på det, og bare ser på imaget hans og sier "nei, huff han vil jeg ikke indentifiseres med!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå