Corn Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hører absolutt ikke på han. Men jeg husker en sang for en good stund siden. Horrible people tror jeg den het. Så jeg stemmer på den Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Langt i fra fan, men synes fight song i filmmusikken til Resident Evil var veldig bra. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 - The Beautiful People - Rock Is Dead - Long Hard Road Out Of Hell - The Dope Show - I Don't Like The Drugs (But the drugs like me) - Sweet Dreams (are made of these) (Eurythmics Cover) I tilfeldig rekkefølge... Det var bare de jeg kom på i farta. Disse er ihvertfall stjernebra! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Er ingen stor fan akkurat men jeg liker "User friendly" fra mechanical animals. AtW Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 29. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2003 takker, takker :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Tainted Love er egentlig ganske bra Er ikke noe særlig Manson-fan jeg da.. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Tainted Love er egentlig ganske bra Originalversjonen er minst like kul 80-tallssang av Soft Cell. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Marilyn Manson har vel aldrig laget noen bra låter Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Den beste er The Beutiful People. Andre bra, i tilfeldig rekkefølge: Rock is dead Disposible teens The fight song Er ikke noen stor fan. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Første låten jeg hørte med MM var vel "The beautiful people", videoen. Spesiell sak, og jeg absolutt digget låten fra første høring. 1. The beautiful people 2. The nobodies 3. Tainted love 4. I put a spell on you 5. Sweet dreams 6. Redeemer gidder ikke å liste fler.. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 1. Cake and Sodomy 2. Seizure of Power 3. Fight Song 4. Tainted Love 5. Sweet Dreams 6. Rock is Dead 7. Reunion 8. Cleansing 9. Cryptorchid 10. Coma White Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Glem ikke" Beat of the Beeper" (eller bar det beep og the people? ) er ikke lett å høre hva han synger. har den bare på en cd og jeg har ikke gidda å hevet i cdspilleren inne for å lese navnet i cdtexten. Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Glem ikke" Beat of the Beeper" (eller bar det beep og the people? ) er ikke lett å høre hva han synger. har den bare på en cd og jeg har ikke gidda å hevet i cdspilleren inne for å lese navnet i cdtexten. Er rimelig sikker på at det er "The Beautiful People" du tenker på. Lenke til kommentar
redface Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 du bør virkelig høre på den nye singelen hans, mobscene... Fenget ganske bra (ps: er ikke kommet ut enda, men... psst, kazaa) 8) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Tainted Love er egentlig ganske bra Er ikke noe særlig Manson-fan jeg da.. Nei fy fabian. Det er den dårligste Manson låten. Låtene er best i sitt rette element, i albumene. Vil si Mechanical Animals og live platen last tour on earth er de beste platene. Holywood kommer ett stykke ned på listen. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 vil nå si at "new model no. 15" er en genial låt. eller så er mechanical animals og holywood bra album, verdt å høre på, selv om fyren ikke ser ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå