Bluth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 hvis noen her har en betakey å gi bort vil gi bli utrolig glad for det Jeg skal tillome skrive brukernavne deres med hjerte bak i signaturen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da har jeg gjort LasVeggis og Kontorstol meget glade Det har du! Får dog ikke lastet ned, sikkert overbelastning på serverene Ja, tror det var flere som snakket om det. Lykke til Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Fikk nettopp nøkkel! Kun minutter etter at jeg sendte inn også. Takk, Gamer.no! Jeg svarte før deg og fikk ikke epost....... grrr Svarte riktig, kanskje jeg greide å skrive feil i eposten. Ihvertfall skuffa Endret 14. oktober 2008 av Ultra_Fisk Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk nettopp nøkkel! Kun minutter etter at jeg sendte inn også. Takk, Gamer.no! Jeg svarte før deg og fikk ikke epost....... grrr Svarte riktig, kanskje jeg greide å skrive falt i eposten. Ihvertfall skuffa Den er kjip, vis du har grei og skrive feil i epost addressen Neida Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Yes! Jeg har fått mail! Kom litt sent, men kom iallefall Lenke til kommentar
aspic Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Går det an å spele split-screen online? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk nettopp nøkkel! Kun minutter etter at jeg sendte inn også. Takk, Gamer.no! Jeg svarte før deg og fikk ikke epost....... grrr Svarte riktig, kanskje jeg greide å skrive falt i eposten. Ihvertfall skuffa Kjipt for deg... :s For min del var det egentlig ikke så viktig å vinne nøkkel. Har en rekke spill jeg skal spille framover, og så altfor liten tid. Denne betaen var derfor kun for å teste litt hvordan det var. Det var gjort på en halvtime. Tviler på at jeg kommer til å spille det mer enn det. Synes spillet var greit nok. En skikkelig COD4 copy paste med nye våpen og baner. Banene var forøvrig ganske traurige i forhold til de på COD4. Skulle gitt den bort til deg dersom det var mulig. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Cant WAIT ANYMORE! Skal fryse meg ned!!! Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 alright, i is winner Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Cant WAIT ANYMORE! Skal fryse meg ned!!! Bare å pelle deg ned hit det. Er grisekaldt her nå. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Fikk nettopp nøkkel! Kun minutter etter at jeg sendte inn også. Takk, Gamer.no! Jeg svarte før deg og fikk ikke epost....... grrr Svarte riktig, kanskje jeg greide å skrive falt i eposten. Ihvertfall skuffa Kjipt for deg... :s For min del var det egentlig ikke så viktig å vinne nøkkel. Har en rekke spill jeg skal spille framover, og så altfor liten tid. Denne betaen var derfor kun for å teste litt hvordan det var. Det var gjort på en halvtime. Tviler på at jeg kommer til å spille det mer enn det. Synes spillet var greit nok. En skikkelig COD4 copy paste med nye våpen og baner. Banene var forøvrig ganske traurige i forhold til de på COD4. Skulle gitt den bort til deg dersom det var mulig. Koslig å høre Hvis noen gar en key de vil gi bort: på forhånd takk Endret 14. oktober 2008 av Ultra_Fisk Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Prøvd betaen ei stund nå. Forløpig er det ikke mer enn 12 spillere pr server. Egentlig ganske passe, siden kartene er små og det ofte er kort respawn counter, men jeg ville likt større kart og flere spillere. Første gang jeg har spilt CoD på konsoll, liker det bedre på PC. Achievements, xp og leveling er mer eller mindre likt CoD4, men jeg klager ikke Foreløpig er maks level du kan få 11, så det er bare et begrenset antall våpen og perks vi får prøvd ut. Attack dogs er gøy Lenke til kommentar
ACDCkid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 COD4 sugde jo. Alle dere sliper ned spill med krav om lame gameplay. De andre var veldig bra. Spesielt toeren. Kult med tanks i treeeren. Trodde de skulle ta det tilbake igjen. Perks = Teit. Man... Cod5 helt kvesta av gamerne. F.eks COD4 med stygge auto lock aim. BUUUUU. La spillet bort temmelig kjapt. No helper aim 4 everybody would be great so i can free some bullets of the torso.! Men skulle gjerne hatt en key. Anybody can help me out? (Anti lockon! Er jo veldig kjipt det der) ? Lenke til kommentar
neslonek Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er det bare meg, eller er grafikken dårligere? Synens spesielt våpenene ser skikkelig dårlig ut! Har vært stor cod4 tilhenger siden betaen, men cod5 har tapt seg på alt Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var med på konken for å være slem mot de med xbox360 ;P og selv har jeg pc. Noen som vil ha en betakey? Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Noen som vil ha ledig nøkkel? Delt ut Endret 15. oktober 2008 av w00tson Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Og dette gjeld kun for Xbox, eller? Lenke til kommentar
hasufel Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, gjerne det! Har du en til overs? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 jeg tar gjerne en nøkkel om noen gir bort Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva skjer med Xbox Live? Fikk error 80153004 i går.. Og får det samme i dag.. Må man ha Xbox Live Gold? Står jo INGEN steder at det er et krav............ "Vil du prøve CoD5?" -Ja det vil jeg *svare riktig og vinner for første gang* "Du må kjøpe Xbox Live Gold for 400kr for å kunne bruke denne koden" -doh? Så jeg spør igjen, MÅ man ha Gold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg