Bjonski Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Får ikke lastet ned Xbox live er vel sprengt. Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jævla drit spill =/, testa det tidligere i 3-4 timer i dag på Xbox 360ien. Med nøkkel fra ein annen side. Våpnene er for lite kraftige (5-6 skudd for å drepe ein? med bolt-rifle), heilt forferdelig å sikte med. Og hundene er veldig overpowred? Klarer så vidt å drepe dei med både kniv og våpen. Einaste artige mappet eg syns i spillet var det mappet du kunne kjøre tank i. Absolutt ikkje samme kvalitet som COD4 Betaen. Endret 14. oktober 2008 av Ganam Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vil gjerne ha en key Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk for key gamer, ga meg også en grunn til å kjøpe ny gold membership. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Yesh jeg kom inn, første gang jeg kommer inn/vinner noe som helst sånne her greier. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg blir trist av å se på lykkelige folk. Nåja, slutt på gråtingen, hvordan er spillet? Jeg vil ha flere folk sin mening en en/to. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noen andre som opplever litt treg nedlastingshastighet? Har 20Mb linje, men det går lovlig sakte. Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk beta nøkkel. NYDELIG :D takk gamer <3 Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er det noen som vet om en side som fortsatt her beta key? Alle er jo tomme! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) har ikke 360 så det gjør ikke noe. uansett skylder absolutt spill meg en kode som fungerer. hva var spørsmålene? og, gamer, husk, hvis dere skal gi bort nøkler til pc, ikke gi dem bort på tirsdag når jeg jobber hvis absolutt ikke fikser den, ssom de forhåpentligvis gjør... Endret 14. oktober 2008 av Canon-fotografen Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har 1 tilovers faktisk, gi meg en meget god grunn til at du fortjener den så skal du få den Er ikke viktig for meg, men vil bare se hvor viktig det er for den personen Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Var ikke svaret infinity ward? Treyarch sto jo for 3eren og 5eren, var det ikke det forrige, altså 4eren det var snakk om? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 De som kommer på den beste vitsen får MrBones sin key. Send PM til meg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jævla drit spill =/, testa det tidligere i 3-4 timer i dag på Xbox 360ien. Med nøkkel fra ein annen side. Våpnene er for lite kraftige (5-6 skudd for å drepe ein? med bolt-rifle), heilt forferdelig å sikte med. Og hundene er veldig overpowred? Klarer så vidt å drepe dei med både kniv og våpen. Einaste artige mappet eg syns i spillet var det mappet du kunne kjøre tank i. Absolutt ikkje samme kvalitet som COD4 Betaen. Veeeel.. Det er jo en BETA da.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 De som kommer på den beste vitsen får MrBones sin key.Send PM til meg denne fyren = gud Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Var ikke svaret infinity ward?Treyarch sto jo for 3eren og 5eren, var det ikke det forrige, altså 4eren det var snakk om? Infinity Ward var riktig, men de tvar CoD2 det var snakk om Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan laster jeg ned spillet? fikk nemlig betakey:)gleder meg sååå sykt! Se vedlegget som fulgte med e-posten med nøkkelen. er det ulovlig å prøve å selge en som nøkkel?? Ikke ulovlig, men svært uetisk. Var ikke svaret infinity ward?Treyarch sto jo for 3eren og 5eren, var det ikke det forrige, altså 4eren det var snakk om? Infinity Ward var riktig, men de tvar CoD2 det var snakk om Vi spurte hvem som utviklet det forrige Call of Duty-spillet til Xbox 360, altså Call of Duty 4. Men ja, riktig svar var Infinity Ward. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Da har jeg gjort LasVeggis og Kontorstol meget glade Tydeligvis AndyF også Endret 14. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Får å gi et lite plaster på såret til de som ikke fikk key. Etter hva jeg har erfart hittil, så holder dette spillet en standard som er milevis under CoD4. Får vel vente til CoD 6 Greit nok, det er en beta, men det virker litt som en billig versjon av CoD4, med WW2 som tema. Syntes ikke noen av brettene var noe nevneverdig bra heller. Dette er dog min subjektive mening... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da har jeg gjort LasVeggis og Kontorstol meget glade Det har du! Får dog ikke lastet ned, sikkert overbelastning på serverene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg