Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Tenkte jeg skulle skaffe meg et par middels store strikk, men vet ikke hvor de selger slike, noen råd? Endret 14. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tenkte jeg skulle skaffe meg et par middels store strikk, men vet ikke hvor de selger slike, noen råd? Helt vanlige strikk? Postkontoret? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 første jeg tenkte på var vel hobbybutikker, kanskje bokhandlere? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Dressmann De gjorde det før iallefall. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg trenger også et par SVÆRE strikker, helst på tykkelse med en wienerpølse og et par meter lang Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Tenkte jeg skulle skaffe meg et par middels store strikk, men vet ikke hvor de selger slike, noen råd? Helt vanlige strikk? Postkontoret? Helt vanlige strikk, bare litt større og tykkere enn de i vanlig størrelse. Får man kjøpt det på postkontoret? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tenkte jeg skulle skaffe meg et par middels store strikk, men vet ikke hvor de selger slike, noen råd? Helt vanlige strikk? Postkontoret? Helt vanlige strikk, bare litt større og tykkere enn de i vanlig størrelse. Får man kjøpt det på postkontoret? Jeg fant en hel (mini)pappeske med sånne i kjelleren med påtrykket "Posten Norge" Ikke som et stempel, selve eska var fra Posten Norge. Det var pappa si eske, så jeg vet ikke, men du kan sjekke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Får ta å lete litt rundt på Obs! i morgen, eneste problemet er at det er umulig å få hjelp i slike store butikker når man trenger det. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bare spør en random soss på gata Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Obs og liknande store butikkar, Biltema, Clas Ohlson, enkelte daglegvarebutikkar. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) fjeddiu: Haha, huff, ler så jeg griner, kanskje et tegn på at jeg bør legge meg >.< Skal på leting i morgen, hvis noen jobber på Obs!/Jekta i Tromsø og ser en person som helt håpløst går rundt og leter etter noe, reach out and help! Kan godt være jeg er ved brød-avdeling og leter etter strikk, vet ikke hva strikk kategoriseres som. Endret 15. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Binders, Europris og lignende butikker har strikk. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Binders, Europris og lignende butikker har strikk. Veel, vis du kjøper på Europris- ryker strikken bare du drar i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå