Gå til innhold

Armstrong sykler kanskje ikke TDF


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke si at det ikke går ann å satse på både Giroen og TDF. Se på Menchov som kom på 5. i Giroen og 3. i TDF (Kohl tatt for doping). Armstrong med EPO'en sin burde klare begge.

 

Bør kanskje nevne Contador også. Vant jo Giro'en og Vuelta'en i år. Castre vant TDF og 3. i Vuelta'en.

 

Kanskje like greit at Armstrong ikke er med. Blir ikke like gøy for de rene.

 

(Ja, jeg er av den oppfatning at Armstrong var og må ha vært dopet under mange av hans store seire)

Lenke til kommentar

haha, jeg må le..

Hvis vi skal fortsette å ta Menchov som eksempel da så hadde han satsa fullt på enten giroen eller tdf så hadde han kanskje vunnet en av delene..

Men vi skal ta med i betraktning at Armstrong har ikke sykla noen ordentlige ritt etter tdf 2005 og heller ikke trent som f. eks menchov så han tåler rett og slett ikke 2 så store og krevende ritt etter hverandere..

 

 

Også er det så sinnsykt typisk nordmenn og tenke at alle som er gode (armstrong ekstremt god) er dopa.. sånn er det med alt, uansett idrett, unntatt når det ikke gjelder oss selv..

 

Edit: Epo? tror du ikke han hadde blitt tatt for epo hvis han hadde brukt det i 2005? han skal ha skjult det godt hvis man kan komme seg gjennom tdf med bruk av epo, med de strenge dopingkontrollene tdf har i samarbeid med uci i 2005..

Endret av HanssA
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Ikke si at det ikke går ann å satse på både Giroen og TDF. Se på Menchov som kom på 5. i Giroen og 3. i TDF (Kohl tatt for doping). Armstrong med EPO'en sin burde klare begge.

 

Bør kanskje nevne Contador også. Vant jo Giro'en og Vuelta'en i år. Castre vant TDF og 3. i Vuelta'en.

 

Kanskje like greit at Armstrong ikke er med. Blir ikke like gøy for de rene.

 

(Ja, jeg er av den oppfatning at Armstrong var og må ha vært dopet under mange av hans store seire)

 

Skjønner at du har lagt inn innlegget ditt kun for å provosere. hehe..fordi det du sier er jo bare tull..:-) Contador vant ettersom de andre store favorittene var tatt i doping og Lance hadde lagt opp. Og hvis du ikke har fått det med deg, så er ikke Lance tatt for doping. Han er også den mest testede utøveren av dem alle, så tror det hadde vært litt vanskelig å bruke EPO uten å bli tatt gitt..

 

Ellers kan jeg legge til at jeg kjenner en tidligere proffsyklist som har syklet på laget til Lance Armstrong i TDF. Han mener at ingen andre hadde disiplin eller psyke på samme nivå som Armstrong. Ellers får jeg bare gratulere Armstrong med fantastisk kjøring som hjelperytter i Tour of California! :cool:

Lenke til kommentar

WTF? tar deg ikke seriøs!

du må være helt dopa for å kunne komme med så dumme utsagn magnusW:P

 

Lance føler kanskje at det er best og satse på giroen siden contador går for touren, og lance heller kanskje ikke er så sikker på om han greier å vinne touren igjen? jeg gidder ikke å tenke for lance, han og bruyneel for ta avgjørelsen!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar

Armstrong har alltid satset 100% på TDF. Nå skal han altså sykle Giroen, fordi det er 100-års jubileum. Det du også ikke har fått med deg, er at han sykler for kreftsaken (LiveSTRONG), og ikke primært for å vinne touren. Media er plutselig mye mer inne i sykkelsporten igjen, og det virker tydeligvis. Jeg tror ikke Lance er dopet, før det motsatte er bevist. Jeg tror ikke han seriøst tror at han kommer til å vinne touren. Tror definitivt Contador kommer til å være kapteinen, så kommer Lance kanskje til å prøve seg på en etappeseier, evt. hvis han klarer å komme seg i god form, at han er med å kjemper blant de beste.

Kohl hadde tidligere aldri vært en av de beste klatrerne, og så plutselig kjemper han om de beste plassene. Det er annerledes. Armstrong har vært en vinner siden han var mindre. Da han var 16 år, hadde han meldt seg på IronMan konkurransen (ulovlig, da han ikke var over 18), og kjempet om seieren mot 5x IronMan vinneren. Han har også fått en 5. plass fra kretsmesterskapet i 1000m svømming. Han er også den yngste som har vunnet VM, da han vant i Oslo. Han overvant kreften, mens legene i realiteten trodde han skulle dø. Hvis noen skal klare å gjøre det, er det han. Han har en disiplin og vilje som ingen annen, og et stort forbilde for mange.

Lykke til, Armstrong!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...