Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp! :O Bilstero, russebil 40 k

carasp

Anbefalte innlegg

Hey, vi er 7 gutter som har kjøpt oss russebil, en chevorolet g20. Problemt er det at vi ikke har noen form for peiling innenfor bilstero emnet! Derfor trenger vi DIN hjelp! Har ca 30-40 k å rutte med. Vi vil ha ett anlegg med ordentlig trøkk i ,men vi vil også ha en god og klar lyd (altså ikke bare bass:P). Vet ikke hva annet jeg kan si :S men spør gjerne! Har forresten aggeregat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpt PA-anlegg først som sist, finner masse bra brukt på finn.no til rundt 20.000!

Ja men jeg aner ikke hva jeg skal se på:p er jo så mange forskjellige til ca samme pris.. Funker PA like godt inne som ute? eller bør vi ha ett eget inne?

Lenke til kommentar

Vist du vil ha et anlegg, sånn at alle samler seg rundt deres bil, så er PA-anlegg det riktige. Men det er for å spele for folket, asso "ut" av bilen. Men dere kan jo fikse til med en "switch" på en eller annen måte, så dere kan switche mellom PA og vanlig bilstereo inni bilen :)

EDIT: Men om som du sier at dere ikke har noen form for peiling i det heile tatt, så er det sikkert like greit å holde seg til noe vanlig bilstereo i bilen.

But if:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

feks.

Endret av Bllink
Lenke til kommentar
Vist du vil ha et anlegg, sånn at alle samler seg rundt deres bil, så er PA-anlegg det riktige. Men det er for å spele for folket, asso "ut" av bilen. Men dere kan jo fikse til med en "switch" på en eller annen måte, så dere kan switche mellom PA og vanlig bilstereo inni bilen :)

EDIT: Men om som du sier at dere ikke har noen form for peiling i det heile tatt, så er det sikkert like greit å holde seg til noe vanlig bilstereo i bilen.

But if:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

feks.

Aha! Herlig ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...