Skogslik Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 eg prøver og instalere et program til og streame film med gjennom xboxen, men får opp en feilmelding som sier dette: Tversity(programmet) cannot be installed on windows vista when User Account Controll(UAC) is enabled. hvordan disabler eg det drite der da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 på brukerkontoen din. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kontrollpanel > brukerkontoer> aktiver eller deaktiver brukerkontroll Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Gå inn på kontrollpanel, velg klassisk visning, gå inn på brukerkontoer. Der har du noe som heter uac eller noe... gå inn der, skru den av og restart maskinen. Forøverig så hadde du googlet så hadde du funnet svaret på ett min. Evt søkt på forumet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takker, burde kansje søkt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå