SpAyder Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Noen som vet om noen brae wap sider med mye spill til Nokia 3650? eller finnes det ? ... Hmmm jaja ... og kor mye koster en sån kable imellom data-mobil ? . Er det noen spess. instillinger eg må sette opp for og få wapen til og fungere ? Har Zalto , har det noe og si? MVH Meg :wink: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Noen som vet om noen brae wap sider med mye spill til Nokia 3650? eller finnes det ? ... Hmmm jaja ... og kor mye koster en sån kable imellom data-mobil ? . Er det noen spess. instillinger eg må sette opp for og få wapen til og fungere ? Har Zalto , har det noe og si? MVH Meg :wink: Har ikke zalto gått konkurs da? Mener jeg husker det var en jeg kjenner som snakket om at zalto abb. hans sluttet å fungere fordi de hadde gått konkurs.. Ville kjøpt en bluetooth adapter til pc'en din. De koster ca 450kr og er meget kjappe til å overføre ting til 3650'en din med. Dessuten overføres det trådløst. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Har ikke zalto gått konkurs da? Zalto = Telenor, nei, Zalto er ikke konkurs www.zalto.com Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ja hvor mye koster en kabel? (3650) blir litt dyrt å sende et og et bilde til eposten min... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vet ikke om det finnes kabel, men kjøp heller bluetooth til PC'en din. (eller IR, men det er tregt og du kan ikke bevege deg fritt) Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Det Finnes kabel men vet ikke prisen... Zalto har ikke gått konkurs, men jeg anbefaler å bytte til telenor. fordi zalto ikke støtter mms. Du kan beholde samme nr, bare kontakt kundeservice... jeg har bytta selv... :wink: Lenke til kommentar
Bjørn_H Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er èn ting jeg lurer på ang. 3650 Er det radio på den? Det står ingen steder serru Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Sorry Bjørn, du får nok ikke hørt klem fm på 3650... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå