GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei, sikkert et meget dumt spørsmål(kansje ikke her man skal spørre engang), men satt bare og så litt rundt i luften og kom på tanken. Spørsmålet er: Hvis en mann knuller en dame katt, vil det da skje noe spesielt, vil katten få et kjempe rart barn, eller skjer det ingen ting? *Meget dumt spørsmål, men bare lurte litt * Takker for alle seriøse svar. Ikke det at jeg har tanker om å prøve og stifte familie med en katt..... Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror ikke det vil skje noe, men jeg ville ikke prøvd. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det skjer ingenting, basta bom og punktum finale. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, den får mange kattemenneskebabyer Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk, var egentlig bare det. Men igen som kunne fortalt meg hvorfor? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Uten at jeg egentlig vet noe om dette, men jeg vil tro problemet er at mennesker og katter har for store genetiske forskjeller, slik at et enten befruktningen eller dannelsen av et embryo ikke kan skje. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Uten at jeg egentlig vet noe om dette, men jeg vil tro problemet er at mennesker og katter har for store genetiske forskjeller, slik at et enten befruktningen eller dannelsen av et embryo ikke kan skje. Tenkte meg noe sånt. Men takk for alle svar Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Mennesket har 46 kromosomer. Katten har ikke 46 og vil derfor ha for stor kromosom-forskjell. For å ta et eksempel, viss Fru Katt ble befruktet av Herr Nordmann, ville Fru Katt fått som oppgave å lage en menneske uten å ha de rette verktøyene Kroppen ville bare ha droppet det. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Avkom mellom forskjellige arter fritt i naturen er veldig skjeldent, og fører til sterilt avkom. Hester og esler kan f.eks avkom, de kalles muldyr. Det kan også skje at en tiger og en løve kan få avkom. som du sikkert forstår, skal det være veldig få forskjeller mellom arvestoffet til artene for at de skal kunne få avkom. Det er ikke noe problem for f.eks en norsk skogskatt å formere seg med en annen kattetype, men dette blir noe annet, på grunn av at kattene egentlig er av samme art. Kan sammenligne med mennesker, som kan se vidt forskjellige ut, men som alle er av samme arvestoff. Endret 14. oktober 2008 av likferd Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Så da kan mennesker knulle sjimpanser altså? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja det kan vi, men tviler på at det blir noe barn av det. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sjimpanser har nok desverre meget ulikt DNA fra mennesker Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvem har likt DNA med mennesker? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvem har likt DNA med mennesker? Tror ikke noe annen skapning på Jorden har 46 kromosomer. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har ikke fysisk/pyskisk utviklingshemmede elns 45/57 kromosomer? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) hmm. noen forslag : (hadde det vært mulig ) edit: noen av bildene vil ikke vises. merkelig Endret 14. oktober 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tanken har slått meg også. Hva om et menneske hadde pult en hest, hadde det blitt en stygg hårete mann med lang munn eller hadde det ikke blitt noen ting? Hadde det funket vedder jeg på at noen skrullinger prøver det ut. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 DEt skjer ingenting... Mange har pult mange forskjellige dyr i mange tusenår uten det har skjedd noe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Minner meg om kunstverket til han som laget kunst av road kill. Kiddie Cat. En katt med baby hode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg