Gå til innhold

"14. oktober 2008 kommer de utenomjordiske"

SeaLion

Anbefalte innlegg

I følge nettstedet http://www.blossomgoodchild.com/, som bl.a formidler budskapene fra det utenomjordiske samfunnet Federeation of Light gjennom et såkalt medium (det er hun som heter Blossom Goodchild), så skal det i dag vise seg et digert romskip som blir værende her i tre døgn og skal vise seg fram for verden for å bevise at det virkelig finnes liv andre steder i universet.

Gå inn på siden, klikk på venstremenyen på Federation of Light og velg Message, så finner du budskapet som begynner slik:

TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND

ALL PEOPLE OF EARTH ….

We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states.

We give to you the name of Alabama.

It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods.

During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE.

KNOW OF THIS

WE COME TO ASSIST YOUR WORLD.

WE DO NOT COME TO TAKE OVER.

WE DO NOT COME TO DESTRUCT.

WE COME TO GIVE YOU HOPE.

We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead.

Og så videre ...

Dette er bare tull og tøys selvfølgelig. Hvem tror vel på såkalte medier? :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha. enda en fanatikergruppe som tror på dommedag :p

min personlige favoritt var den kulten som trodde at det var et romskip bak halebopp's komet som skulle utslette jorden når kometen var på sitt nærmeste, og begikk derfor selvmord.

men men. de har 3 dager på å bevise hypotesen sin

Lenke til kommentar
Hvis dette stemmer skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt.

Hvor har jeg hørt det før. :p

De har vel fortsatt rimelig god tid på seg hvis de følger Amerikansk tid. Hva skjer egentlig med sånne sekter når dommedag/frelsedag/ettellerannetdag er over? Hører liksom ikke så mye til dem lenger. Bare hopper de over til en ny sekt med dato litt lenger frem i tid? :hmm:

Lenke til kommentar

Æsj, hva skal stakkars blossom goodchild gjøre nå da? :(

Edit: Første jeg så da jeg klikket på linken var

There are currently six guided meditation cd’s available – direct voice channelled by Blossom.

T_T

Endret av Twinkle
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...