SeaLion Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 I følge nettstedet http://www.blossomgoodchild.com/, som bl.a formidler budskapene fra det utenomjordiske samfunnet Federeation of Light gjennom et såkalt medium (det er hun som heter Blossom Goodchild), så skal det i dag vise seg et digert romskip som blir værende her i tre døgn og skal vise seg fram for verden for å bevise at det virkelig finnes liv andre steder i universet. Gå inn på siden, klikk på venstremenyen på Federation of Light og velg Message, så finner du budskapet som begynner slik: TO LEADERS, GOVERNERS, POLITICIANS AND ALL PEOPLE OF EARTH …. We wish it to be understood that on the 14th day of your month of October in the year 2008 a craft of great size shall be visible within your skies. It shall be in the south of your hemisphere and it shall scan over many of your states. We give to you the name of Alabama. It has been decided that we shall remain within your atmosphere for the minimum of three of your twenty four hour periods. During this time there will be much commotion upon your earth plane. Your highest authorities will be intruding into ‘our’ atmospherics that surround our ship. This ‘security field’ is necessary for us, as there shall take place a ‘farce’ from those in your world who shall try to deny that we come in LOVE. KNOW OF THIS WE COME TO ASSIST YOUR WORLD. WE DO NOT COME TO TAKE OVER. WE DO NOT COME TO DESTRUCT. WE COME TO GIVE YOU HOPE. We are beings from other planets, who for many eons of your time have been preparing for these days ahead. Og så videre ... Dette er bare tull og tøys selvfølgelig. Hvem tror vel på såkalte medier? :!: Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 haha. enda en fanatikergruppe som tror på dommedag min personlige favoritt var den kulten som trodde at det var et romskip bak halebopp's komet som skulle utslette jorden når kometen var på sitt nærmeste, og begikk derfor selvmord. men men. de har 3 dager på å bevise hypotesen sin Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 men men. de har 3 dager på å bevise hypotesen sin Tre dager? Det er den 14. i dag Lenke til kommentar
haalo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis dette stemmer skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Sist gang noen lovet det, skjedde det ikke noe... Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=431568 Endret 14. oktober 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 men men. de har 3 dager på å bevise hypotesen sin Tre dager? Det er den 14. i dag ja, men de skulle være her i tre døgn, så vi har tre dager å observere om de har snakket sant på Lenke til kommentar
hernil Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis dette stemmer skal jeg sykle trondheim - oslo kun iført rosa tanga truse og ballettskjørt. Hvor har jeg hørt det før. De har vel fortsatt rimelig god tid på seg hvis de følger Amerikansk tid. Hva skjer egentlig med sånne sekter når dommedag/frelsedag/ettellerannetdag er over? Hører liksom ikke så mye til dem lenger. Bare hopper de over til en ny sekt med dato litt lenger frem i tid? Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hvor faen har det blitt av de utenomjordiske? Jeg så ingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det har fremdeles ikke gått tre dager enda. Mulig det bare er overskyet. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Selvsagt tullball, men har jo vært awesome med vennlige romvesener. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Æsj, hva skal stakkars blossom goodchild gjøre nå da? Edit: Første jeg så da jeg klikket på linken var There are currently six guided meditation cd’s available – direct voice channelled by Blossom. T_T Endret 16. oktober 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Blossom Goodchild updates 16th October Blossom Goodchild looks back on October 14th love light and laughter happy happy joy joy ? Sitter på jobb og kan ikke høre hva hu sier Endret 16. oktober 2008 av olefiver Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Desend / Nedfart på flere dager? Glemte av hele greia den dagen det skulle skje. Ikkno tapt altså. Endret 28. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 1 måned's bump er jo ikke så mye da. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 WE DO NOT COME TO DESTRUCT. Digger forresten rettelsen under: I am aware that Alabama is NOT in the Southern Hemisphere. Fra videoen: "I don't know what to make of this whole thing." Eh, kanskje at du er mentalt tilbakestående og trenger profesjonell hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå