DementedAlbino Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Vil ha en en side det går raskt å laste det ned i fra...Prøvde på hjemmesiden til redhat men der ligger den på usle 40 kbs på nedlastning. Noen som har en link til en rask side? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hei Prøv ftp://sunsite.uio.no Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ftp://ftp.sunet.se/ er også veldig rask. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 www.linuxiso.org finner du mange bra mirrors. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 ftp://ftp.sunet.se/pub/os/Linux/distribut...t/redhat/linux/ Men det er kanskje lurt å vente et par uker, så kommer RedHat i ny versjon, 9.0. :wink: 8.0 versjonen var ikke spesiellt imponerende... MarcelSB Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 helt enig i at sunet har en veldig rask server, og er helt enig i at man bør vente i noen få dager, selv om jeg synes at red hat 8.0 var ganske bra egentlig. men tror nok at 9.0 versjonen er litt bedre, men hvis du ikke gidder å vente så kan du jo laste ned Mandrake 9.1 den skal være ganske bra. og den er helt ny også. bra at det er noen som liker de enkle distroene da, og ikke bare Debian, Slackware, Gentoo osv. jeg liker linux uannsett jeg, samme hvilken distro det er, hadde sikkert likt både Slackware og Debian jeg også bare jeg hadde kunnet og konfiguere X, men, men i førte omgang så blir det vel de enkle distroene som glir inn tenker jeg, og dessutten så er de litt mere moderne, det er noe som heter at det enkleste er ofte det beste. jeg synes det ligger noe i det. Jaja håper dette hjalp deg litt videre på veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå