Dbl-H Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk endelig min Nokia E71 i går. Jeg kommer nok til å bli meget fornøyd med denne telefonen. Den har det jeg trenger for både jobb og fritid :-) Imidlertid støtte jeg på en noe overraskende sak. Da jeg skulle bruke telefonen til å ringe med (ja den kan brukes til det også faktisk) så hører jeg en skurrende metallisk lyd i høytaleren. Omtrent som en sprengt membran høres ut. Dette er fremtredende ved høye frekvenser, men ikke bare da. Volumet er ikke spesielt høyt stilt heller (3 knepp) Jeg brukte heller ikke handsfree-settet. Etter flere samtaler så skjønner jeg at dette ikke er noe som går bort. Har noen andre lignende opplevelser? Må nok bytte inn dette eksemplaret, jeg snakker en del i telefonen så det funker ikke for meg. Håper egentlig at det er en feil med KUN dette eksemplaret, slik at jeg får en E71 med god lyd. Lenke til kommentar
zand Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg ville byttet den i butikken. Når den er under 7 dager er ikke det noe problem. Har aldri hatt noe tull med lyden i min i løpet av de 3-4 mnd jeg har hatt den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har akkurat samme problemet.. Får ta en tur og prøve å bytte den i morgen.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om den er under syv dager siden telefonen ble kjøpt bør den falle under Nokias DOA-rutine. (Defect On Arrival) Ta med komplett salgspakke (og da mener jeg absolutt alt.) tilbake til butikken så byttes det vanligvis på stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det gikk fint! Riktignok 9 dager etter, for jeg sa jeg "trodde" det var 7 dager siden helt til ekspeditøren fant det ut - når jeg stod med erstatningen i hånden. Det var da synd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå