jarwa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg syntes at dette bildet har en fin stemning over seg,lurer på hva andre syntes om det? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jo da, det funket. Men for å se på ting som kunne ha gjort det bedre er det blant annet andre omgivelser ( noe som er vanskelig når bildet er et snapshot)og det sterke motlyset gør menneskene veldig undereksponerte, og mister dermed alle detaljer. Men ellers et bilde med stemning, selv om det ikke er teknisk perfekt! EDIT: skriveleif Endret 14. oktober 2008 av heggstad Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Litt for kvadratisk, og jeg liker ikke at dama blir dratt inn i veggen (om du skjønner) Men fin setting og et bra bilde. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 litt annerledes bilde, men kult. blr litt for mørkt for meg, men du fikk til en bra stemning. Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Her er orginalbildet(nedskalert),litt mindre kvadratisk og i farger. hvordan ville dere forandret det i forhold til hva jeg har gjort. mitt mål var å fremheve den stemningen som jeg syntes at jeg fanget. ellers takk for kritikk. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg mener du har valgt et vanskelig motiv å jobbe med her. Jeg har lært at man skal tenke balanse (pluss en uhorvelig stor mengde andre ting) når man skal ta/komponere et bilde. Hvis du ser på hvor i bildet lyset er samlet er "alt" lyset på høyre side. Med andre ord er bildet/motivet i ubalanse. Med tanke på redigeringen din så synes jeg du har gjort det bedre, men jeg liker ikke utgangspunktet du startet meg noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå