nree Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei, jeg prøvde for en stund tilbake å overføre sms meldinger til datamaskinen min for backup. I den forbindelse skjedde det noe rart. Når noen ringer eller sender sms til meg kommer det isteden for navn fra adresseboken, nummeret. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 har du sjekka at tlf nr dine da ikke ligger dobbelt, altså at tlf er sått opp slik at den skal vise både sim og telefon nr... sett på bare visning av en av de så kan det være det hjelper Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Når dette har skjedd hos meg har det vært på grunn av dubletter ja. Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Kan ikke se at oppslagene ligger flere ganger i Kontakter på telefonen. Ikke engang når jeg velger "Vis mappe -> Alle telefonkontakter". LissiN: Du skriver at jeg skal forsøke å sette på bare visning av en av de. Kunne du spesifisert hvor jeg kan ha forhåpninger om å finne en slik innstilling? Når jeg prøver å åpne mappen "SIM" står det "Leser fra SIM-kort". Kommer ikke noe annet på skjermen enn den meldingen. Lå fra jeg skrev denne meldingen (12:40) til nå (17:00) med "Leser fra SIM-kort" meldingen uten noe resultat. Defekt sim-kort eller noe? Endret 18. oktober 2008 av Goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå