Intel94 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei. Eg har tenkt og kjøpe meg ny spiller, men har ikkje peiling på kass. Hadde iPod Nano 3. gen som eg var veldig fornøyd med som eg gjedde vekk til kjæresten min. Så eg lurer på om eg skal kjøpe nye 4. Generasjon? Eller har nokon andre nokon gode spillera og anbefale, det MÅ være norsk meny, oversiktlig, god skjerm(minst like stor som iPod Nano sin) og minst 8GB lagring. Medfølgande ørepropper bryr eg meg ikkje om kvaliteten på :!: Håper på gode forslag Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Hvorfor MÅ du ha norsk meny? Jeg har Sony NWZ-A828KB, den funker kjempebra, selv uten norsk meny, den er veldig oversiktlig, har stor skjerm med veldig godt bilde, og ikke minst kjempegod lydkvalitet + at den også har Bluetooth da, jeg vet ikke om det spiller noen rolle for deg, men jeg synes det er kjekt av og til Den koster 1235kr for 8 GB uten BT hodetelefoner, og 1564kr med BT hodetelefoner. Du burde ta en titt på Sony's utvalg både på hjemmesida demmes, og på prisguide.no Endret 16. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Gjennomsnittlige engelskkunnskapen her i norge er vel heller laber, kjenner noen som ikke fulgte med godt i engelsktimene og ikke engang fant innstillingene på sonyspilleren han kjøpte. Er vel bare creative og apple som har norske menyer, muligens samsung Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Og Sandisk. I hvert fall Clipen min. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Gå til play. com og bestill ipod touch 8 gb Men er det norsk meny på iPod Touch 8 GB Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Gå til play. com og bestill ipod touch 8 gb Men er det norsk meny på iPod Touch 8 GB Det er norsk meny, ja.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Gå til play. com og bestill ipod touch 8 gb Men er det norsk meny på iPod Touch 8 GB Jeg synes å kunne huske at play.com ikke leverer "electronics" utenfor UK Endret 18. oktober 2008 av 2B'1 Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 Eg hadde den nye 2. generasjonen iPod Touch 16GB. men den er solgt no, syns den vart for stor å ha med seg også var den litt i dyraste laget. Er det nokon som har kjennskap til iPod Nano 4. gen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå