pejor Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ser at noen lurer på hva forskjellen er mellom Orginal PS og White Portion - tenkte derfor at jeg får vel svare på dette: Orginal PS: I produksjonen så pakkes tobakken i porsjonen for så å tilsettes fuktighet (altså vannes). Dette gir en mer fuktig snus som har mer smak, men renner da litt mer. White Portion: I produksjonen så tilsettes tobakken fuktighet for så å pakkes i posene sine. Dette gjøres for å lage en snus som bevarer smaken lengre og renner mindre. Effekten tar litt lengre tid før den setter inn, men effekten er den samme i begge typene. Alle White Portion fra Swedish Match pakkes også nå som Star Formation slik at det skal se bedre ut i boksen og bevare sine kvaliteter bedre. Håper dette gir svar på hva forskjellen er mellom disse to produksjonsmåtene. Mvh Snuser Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det finnes allerede en snustråd, så jeg foreslår at du bruker denne. Så slipper vi å ha hundre forskjellige tråder om snus på forummet. Lenke til kommentar
pejor Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Det finnes allerede en snustråd, så jeg foreslår at du bruker denne. Så slipper vi å ha hundre forskjellige tråder om snus på forummet. Jeg vet.. Postet feil... går det ann å slette den? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 En moderator vil nok være behjelpelig med å stenge tråden ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå