12Anonym12 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle formatere den stasjonere pcn i dag, jeg boota fra cd'n og slettet den partisjonen jeg hadde. Deretter opprettet jeg en ny partisjon som jeg skulle instalere xp på igjen. Men når jeg gjør det kommer denne opp: "Kan ikke formatere partisjonen. Diksen kan være skadet. Kontroller at stasjonen er slått på og riktig koblet til datamaskinen. Hvis disken er en SCSI-dis, kontroller at SCSI-enhetene er riktig terminert. Se datamaskinmanualen eller dokumentasjon for SCSI-kortet for mer informasjon. Du må velge en annen partisjon for Windows XP. Trykk Enter for å fortsette" Men jeg brukte jo pcn før jeg formaterte i dag, for å ta backup av det jeg ville ha. Kan disken ha blitt skadet?, hvordan?. trenger virkelig hjelp. Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Haha, etter å ha prøvd mange ganger, akkurat likt så ville det ikke fungere. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve èn siste gang, da var jeg litt små irritert og bare trykte fort og litt hard på enter, og nå ser det faktisk ut som det fungerer Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Vel, noen ganger må man være litt hardhendt for at software skal funke. Jeg pleier å ta en fleksnes når jeg blir irritert på sånne ting --> "Deeååh!" !!! *BANG* !!! Bra det ordna seg. Har formatert disker utallige ganger, og lagt inn windows på nytt. Aldri vært plaget med det du beskrev. Værre med meg som kjøpte en ny Asus som ikke en gang vil starte Powerknappen lyser, men skjermen forblir svart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå