heggstad Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei igjen der. Legger ved et bilde som jeg tok i dag nettopp. Med vanskelige lysforhold måtte jeg helt opp i 800 i ISO, før jeg kunne knipse relativt skarpe bilder av våre lille katt liggende i saueskinnet, med en av de mange brølende høststormene utenfor, som har vært her de siste dagene. I kritikken vil jeg ha svar på om det turkise området til venstre ble veldig forstyrrende, men selv fant det kjedelig med bare kvit bakgrunn etter en klonerunde. (Og ja, jeg vet hvor lite noen av dere liker disse kjæledyrbildene ) EDIT: skrivefeil EDIT2: la ved SH EDIT3: la ved sh+farger (ble mange editer her) Endret 15. oktober 2008 av heggstad Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Fin skarphet osv, har du prøvd det i S/H? Personlig hadde jeg ikke noe imot tyrkise i ett bildet som dette, som skal være litt i miljø. Men tror SH ville ha hevet bildet litt. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk for raskt svar og tips. Skal prøve sh i nærmeste fremtid og kommer til å legge det ut her. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, det tok ikke for lang tid det;P. Men her er det da. Noe bedre? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Likt det bedre nå ja =) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Hmm.. jeg hadde blitt mest fornøyd med en kombinasjon.. evt bare det første bildet med den turkise bakgrunnen i grå eller noe. Fargene i pelsen og det hvite synes jeg bør være der, men den turkise bakgrunnen ødelegger bare etter min mening. Den sort/hvite versonen gjorde at bakgrunnen ikke tok alt blikkfanget, men selve motivet ble ikke like bra. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Er så enig så enig Cirayher. Legger derfor ved en versjon med bakgrunn i BW, og forgrunn i farger. PS. har også fikset litt på øyet. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Ble det noe bedre? Og synes dere at det avkappa øret ble for forstyrrende? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes det er et flott bilde! Mange detaljer, og veldig skarpt. Jeg likte når det var blåfarga i bakgrunnen. Da skiller katta seg mer ut.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 synes dere at det avkappa øret ble for forstyrrende? Syns ikke det gjør noe at øret er kuttet slik. En slik crop gjør bare at jeg føler meg enda nærmere katten. Ser ikke noe negativt i det. Sikkert noen andre som er uenige men.. screw them Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Det første er definitivt det beste i mine øyne, det turkise innslaget i bakgrunnen står seg veldig godt til de nydelige glassklare gule øynene. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 Takker for kritikken så langt i alle fall. Vet selv ikke hvilket bilde som er min favoritt. Men fortsett gjerne med å kritisere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå