.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er på flørten med ei jente får tiden, men jeg sliter med å komme med noe bra flørte ting. Noen som kan si meg noen bra flørte sitater? Litt seriøse og romantiske helst Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238 319 sider, go ahead - have fun Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 "Hei, jeg har glemte telefon-nummeret mitt. Kan jeg få ditt?" Men den som garanterer poeng på sengestolpen er følgende: "Unnskyld, men lukter det her kloroform?" Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Liker egentlig ikke dele for mye, men denne er krem "Du er min neste kjæreste de neste 5 min" Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Faren din må være baker, for du har så fine brød Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Faren din må være baker, for du har så fine brød Liker ikke sånne drøye, klarer TS sette opp et flørtete rollespiller så er det WINNAR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå