toth Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Se filmen hos Youtube 0:27-0:37, vokalen. Noen som har virkelig godt gehør, og kan høre hvilke noter det er? Altså hvis man skulle synge "Singin' don't worry about a thing, cause every little thing gonna be allright" etter noter, hvordan ville notene sett ut? Eller vil synth-temaet(det som gjentas første 12 sek.) se bedre ut? Det er snakk om å lage et bilde, muligens tatovering her, med en av nevnte musikklinjer som hovedmotiv, i form av stilistiske notelinjer med korrekte noter, og muligens tekst under. Takker for all (forhåpentlig) hjelp Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Et tips kan være å få tak i den offisielle noteboken fra amazon elns. Skulle jeg tattorert en noterekke så skulle jeg vært rimelig skråsikker på at det var riktig notasjon! Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal selvsagt være 100% korrekt, men jeg vet ikke om notebøker inneholder separate linjer, altså én for vokal, én for gitar osv..? Samtidig er jeg ikke 100% sikker på det blir denne sangen enda, det står mellom den og et par andre. Så det jeg vil er å ha en 98% sikker, så jeg kan prøve meg litt med design osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå