axezzo Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Hei Tastaturspråket på ei av maskinene mine er amrikansk, og når jeg prøver og endre det til norsk kommer norsk opp og alt er berre bra. setter norsk som standard og sletter amrikansk og alt er fint. så lukker jeg vindauge og da er det blitt amrikansk igjen. men når jeg ikke lukker vindauge står det at det er norsk men det er forstatt amrikansk. noen som har noen forslag? Endret 14. oktober 2008 av axezzo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har du restartet PCen etter å ha endret? Lenke til kommentar
axezzo Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Har du restartet PCen etter å ha endret? ja Lenke til kommentar
axezzo Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Har du restartet PCen etter å ha endret? ja Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Du endra greia her lissom? er du administrator når du endrer språket? prøvd å gjøre det i sikkerhetsmodus? Endret 14. oktober 2008 av Xcited Lenke til kommentar
axezzo Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Du endra greia her lissom? er du administrator når du endrer språket? prøvd å gjøre det i sikkerhetsmodus? ja jeg er administrator. nei har ikke prøvd i sikker modus prøver nå Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Velg det tastaturspråket du foretrekker fra vinduet over, sett som standard, slett det amerikanske oppsettet og start maskinen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå