Beern Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Er det noen som har en løsning på hvordan jeg kan endre skrift-fargen til hvit på meny-panelene i Ubuntu utenom å få hvit skrift på alt som er? Bildene under viser hvem paneler jeg vil endre skrift farge på: Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ikke skriv "ubuntu". det vil få ikke-ubuntuere til å gå ut av denne debatten og ubuntuere til å gå inn i den, selv om spørsmålet ditt har ingenting med ubuntu å gjøre i det hele tatt. du vil endre skrift-farga i gnome - ikke ubuntu. uansett, gnome gjemmer unna denne informasjonen (d.v.s. det er ingen grafiske verktøy for å gjøre det). det du da må gjøre er å gå i ~/.gtkrc-2.0 å redigere selv. skriv: «include "/home/<user_name>/.gnome2/panel-fontrc"». så lager du fila panel-fontrc i ~/.gnome2/. der skriver du: style "min farge" { fg[NORMAL] = "#4353b6" } widget "*PanelWidget*" style "min farge" widget "*PanelApplet*" style "min farge" bytt ut "min farge" med farga du vil ha. f.eks #FFFFFF (om du vil ha hvit). Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eventuelt kan du installere "gnome color chooser" som gjør ovenfornevnte for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå