Vaenas Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Viste ikke helt hvor jeg skulle stille dette spørsmålet. Så kom med det her. Så det jeg lurer på er hvordan jeg kobler en HP DV9700 til en vanlig TV. TV'n har skart ingang og de tre kablene (Husker ikke hva de heter, men de var rød, hvit og gul) . Håper dette hjelper dere med å svare på spørsmålet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Rød, hvit og gul heter kompositt. Er kun den gule som overfører bilde mens rød og hvit overfører lyd(en for høyre og en for venstre høytaller). Vet du hvilke utganger pc'en har? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Sitter ikke hjemme nå men et lite raskt søk skal gi svaret. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da må jeg være forferdelig dårlig til å lete for jeg finner ingenting Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Fant dette: Universal Serial Bus (USB) 2.0, 2 Headphone out, 1 microphone-in, 1 HDMI, 1 VGA (15-pin), 1 TV-Out (S-video), 1 RJ-11 (modem), 1 RJ -45 (LAN), 1 notebook expansion port 3, 1 IEEE 1394 Firewire (4-pin), 1 Consumer IR Det er alt om utgangene på Pc'n og innganger. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Du kan kjøpe S-Video til scart. Er det en CRT Tv eller flatskjerm? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikke flatskjerm i allefall. Sitter med pc'n i kjelleren hjemme. Og dette er vel den TV'n vi brukte når for 10 år siden. Jeg liker å kalle den Firkanten. den er like lang/bred? i all veier. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Åja, ok. Da er det en CRT skjerm ja. (svær kasse sak) Tror nok at den overgangen er det beste da. Men ikke forvent noe konge bilde. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Forventer ikke det nei. Ønsker bare å ha skjermbildet litt lengre unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå