kjeb Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg prøver og legge inn xp på maskinen min da jeg blir svett av Vista... Det går fint og instalere helt til maskinen skal boote opp, da henger den seg... Jeg har dette oppsettet https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=78959. 3RSYSTEM Mstation HT-1000 Corsair HX 620W DIGITAL-everywhere FloppyDTV DVB-S/CI Light Package Gigabyte GA-X48-DS4 (rev. 1.3) Intel Core 2 Duo E8400 LG GGC-H20L Logitech diNovo Edge OCZ DDR2 PC2-6400 Vista Upgrade 4GB-Kit (2x2048MB) Sapphire Radeon HD 3850 512 MB Ultimate Edition Jeg er klar over at 4gb minne er et problem i xp 32 bit, men det burde vel fungere i xp 64 bit? Om jeg eventuelt går ned til 2 gb minne vil det hjelpe? Håper ting er en del mer stabilt i xp 32 bit, kjipt når tv'en ikke fungerer... Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 4GB minne i et 32-bit os er ikke et problem, du får bare ikke brukt alt. Får du boota pc'en i safe-mode? Hvis ikke ville jeg prøvd å installere på nytt, evt. med en annen xp plate Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg kommer ikke så langt at jeg kan velge sikker oppstart... Prøvde og instalere xp nå og det går bra helt til maskinen skal boote i instalasjonen... Men da henger den seg... Edit: Og da instalerte den plutselig helt som normalt... hmmm... Endret 15. oktober 2008 av kjeb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå