ackrite Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Uansett om jeg kobler i et anlegg eller headphones, så kommer det en pipetone som blir værende hele tiden, og som ikke endrer volum uansett om jeg skrur opp eller ned volum. Jeg har MSI K9N Platinum hovedkort, med integrert lyd. Har nylig flyttet, og ikke brukt pc'n min på en måneds tid. Ingen ringeste anelse om hva dette kan være, men det gjør at det er forstyrrende å se på film/serier eller å høre på musikk. Jeg er relativt avhengig av musikk og ser derfor desperat etter en måte å løse problemet på. Noen som har erfart noe lignende, eller vet om forskjellige feilsøkingsmetoder jeg kan prøve, så vil det bli satt pris på i aller høyeste grad =D Lenke til kommentar
mortdal Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Kjøp deg et eksternt lydkort, eller hvertfall et som ikke er integrert på hovedkortet. Jeg tipper det er forstyrrelser fra andre komponenter i pc'en eller på hovedkortet, det har hvertfall jeg opplevd før. Integrert lydkort er bare tull, og det er skikkelig dumt at disse er med og fordyrer hovedkort, mener jeg:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå