Naiits Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei. Sitter her på skolen og stresser ræven av meg med å finne en kul, engelsk, hisorisk person. Har prøvd mange folk, men alle e jo amerikanske -.-'' Så d eg lurer på då e om d e noen her som har noen forslag. Takk på forhånd Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Charles Darwin er jo en av de skikkelig kule britene. Sir Isaac Newton. King Henry VIII. Sir Francis Drake. Sir Alexander Graham Bell(Født i Skottland.) Det er de jeg kommer på sånn i farta. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Winston Churchill er et godt valg i mine øyne, gitt at ser bort ifra noen av hans mer usunne vaner. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 Takker for svar. No Har ikkje eg så god peiling på historiske personer, så eg får google de dere har nevnt også bare velger eg den kuleste Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Winston Churchill er et godt valg i mine øyne, gitt at ser bort ifra noen av hans mer usunne vaner. Mange vil si at det er de usunne vanene som gjør personen kul/intressant? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er vel mer relevant å nevne hans fortreffelige retoriske og taktiske ferdigheter fremfor alkoholismen hans i en skoleoppgave Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Eller hans trang til å smulge sigarer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jack the ripper! Hvordan vet du at Jack the Ripper var engelskmann? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hva med en av disse Oliver Cromwell Mary, Queen of Scots William Shakespeare Vet ikke om det har noe å si at Mary var Skotsk og ikke Engelsk. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Jo. Personen måtte være engelsk. Historiske personer har aldri akkuratt vert mitt favoritt-tema, så har nesten ikkje hørt om noen av de folkene Eg har omsider funnet en utrolig viktig person som eg skal skrive om. Wayne Rooney x) spurte læreren om eg kunne skrive om han, og d kunne eg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Som i fotballspilleren?! Du går på barneskolen antar jeg. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Nei, d gjør eg ikkje Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jack the ripper var iallfall ein kjend massemordar i gatene i London, og eg berre antar at han er ifrå same land. Btw Nika, ein treng ikkje gå på barneskulen for å favorisere fotballspelarar Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jack the ripper var iallfall ein kjend massemordar i gatene i London, og eg berre antar at han er ifrå same land. Btw Nika, ein treng ikkje gå på barneskulen for å favorisere fotballspelarar Nettopp, vi vet ikke engang om det var bare én morder. Så det blir en sterk antagelse faktisk. Neida, men å hevde at Rooney er en historisk person er vel å strekke strikken litt vel langt. Han er jo bare en liten drittunge enda. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vel, DET har du rett i. Etter mi meining blir personar historiske stort sett etter dei er døde, eller når dei har pensjonert seg eller liknande, og har brukt eit liv til å bli ein historisk person! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nettopp, derfor mente jeg at trådstarter må gå på barneskolen siden læreren tillot ham å skrive om Rooney, men læreren er vel ManU-fan tenker jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Winston Churchill er et godt valg i mine øyne, gitt at ser bort ifra noen av hans mer usunne vaner.Der er jeg helt enig. Det var i den tiden hvor menn virkelig var menn og politiske figurer tok standpunkt. Skriver du om William Shakespeare derimot vil du antakeligvis har større sjanser for en god karakter, forutsatt at du skriver bra og later som om du er interessert. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Blir litt for kjedelig å skrive om en fyr som bryr meg midt i ræven då Tror d blir et bedre foredrag hvis eg skrive om en som eg har litt peiling om fra før og som eg syntes e interesang å skrive om Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Wayne Rooney er et strålende valg! NikkaYoichi, "ManU" er en fornærmelse, og Rooney er ikke en drittunge, han er faktisk i scoringsform nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå